כמתוכנן

פעם שביעית: ראש הממשלה נחקר בביתו

חוקרי המשטרה הגיעו לבית ראש הממשלה ברחוב בלפור כדי לחקור אותו בשני התיקים המרכזיים העומדים נגדו נושא המתנות והחשדות בנוגע לקשר עם נוני מוזס (חדשות בארץ)

החוקרים בפתח בית ראש הממשלה (צילום: גיל יוחנן, ynet)

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) הגיעו הבוקר (ו') למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים כדי לחקור בפעם השביעית את ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת חקירת תיק 1000 (טובות ההנאה) ותיק 2000 (שיחות נתניהו-מוזס). נתניהו חשוד בין היתר בעבירת שוחד. ההתפתחות האחרונה בחקירת תיק המתנות הייתה לפני כשבועיים כשהמיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר מסר עדות בפרשה וטען כי נתניהו דרש מהם את ה"מתנות".

חקירתו הקודמת של נתניהו נערכה לפני כחודש ב-19 בנובמבר ונמשכה כארבע שעות. לאחר החקירה צייץ ראש הממשלה: "גם הערב אני בטוח לחלוטין: לא יהיה כלום, כי לא היה כלום!". בראש צוות החוקרים עמד מפקד יאח"ה, תת-ניצב כורש ברנור.

החקירה שנערכה לנתניהו התמקדה בפרשת 1000, שבמסגרתה חשוד נתניהו שקיבל מתנות מאנשי עסקים והעניק תמורה. חוקרי המשטרה רצו לקבל מנתניהו בין השאר תשובה על השאלה מהי העזרה שקיבל ארנון מילצ'ן בתמורה לסיגרים ולארגזי השמפניה שסיפק לבני הזוג נתניהו על פי דרישתם. הפעם כאמור החוקרים יעלו גם את נושא החשדות בתיק 2000 למרות שהסיכוי שיבשיל לכדי כתב אישום נמוך מאד.

במשטרה נחושים לסיים את החקירה עד אמצע החודש והחליטו כי ראש אגף החקירות ניצב מני יצחקי הוא שיבצע את סיכום החקירה, על אף שסיים את תפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר