תאונה קטלנית

צעיר נהג בטרקטורון של אביו: נערה נהרגה

נערה בת 17 נהרגה לפנות בוקר כתוצאה מתאונת טרקטורון. נער, גם הוא בן 17, נעצר בחשד כי הוא נהג בטרקטורון בו נהרגה הנערה. החשד: נהג תחת השפעת אלכוהול (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הטרקטורון, היום (צילום: דוברות משטרה)

בליל שבת, לפנות בוקר, סמוך לשעה חמש, התקבלה קריאה במד"א על תאונת דרכים קטלנית בסמוך ליישוב עולש. כוחות הצלה גילו נערה שהתהפכה בטרקטורון, ניסו לבצע בה פעולות החייאה אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה. ההרוגה היא סתיו לוי בת 17.

הצהריים נעצר נער בן 17, המתגורר ביישוב בצפון השרון וחברה לספסל הלימודים בחשד שהוא זה שנהג בטרקטורון. במשטרה בודקים חשד אם הנער נהג תחת השפעת אלכוהול. בצאת השבת יובא הנער בפני שופט לדיון בנוגע להארכת מעצרו.

עדי ישראלי, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "מיד כשהתקבלה במוקד 101 הקריאה על הטרקטורון שהתהפך יצאנו למקום עם ניידת טיפול נמרץ ואמבולנס 4X4 מיוחד. כשהגענו למקום ראינו נערה מחוסרת הכרה עם חבלת ראש, כשהיא ללא דופק וללא נשימה".

לדבריו:: "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות, אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ולא נותר אלא לקבוע את מותה. הפצועה השנייה, שסבלה מחבלות בראש ובגב, טופלה בשטח ופונתה במצב יציב לבית החולים לניאדו".

יו"ר הועד המקומי בבת חפר עדי אמזלג אמר בעקבות התאונה: "קהילת בת חפר אבלה על מותה בטרם עת של בת היישוב שנהרגה בתאונת טרקטורון בעמק. בעקבות האסון נפתח מתחם הנוער ונציגות מקצועית של היישוב, של בית הספר 'רופין' ושל המועצה האזורית מקבלים את נוער עמק חפר על מנת לעודדו ולחזקו. מאות מגיעים והנוער יודע ומרגיש שיש עם מי לדבר. מדובר במשפחה שורשית, מוכרת ומכובדת של היישוב והקהילה עוטפת ומחבקת אותה. אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר