בלב הארץ בלב ירושלים: אולם האירועים שערי העיר

הדרך לחופה רצופה בכוונות טובות, אבל לפעמים פשוט לא יודעים מאיפה להתחיל לחפש אולם. איך מגיעים, מה אוכלים, האם יש מהדרין, האם אורחים יאהבו, האם ישמחו ועוד מיליון שאלות. אז איך מתחילים? (סטייל, שיווקי)

בלב ירושלים: אולם האירועים שערי העיר (צילום: יחצ)

הכל כבר מוכן, התלבשתם בשיא ההידור לקראת אירוע השמחה של בן או בת המשפחה שעוד רגע יצעדו לחופה, עכשיו רק נשאר להגיע לאולם בזמן, ולחפש חנייה, ולכעוס על הנהג שאתם עוד רגע מאחרים...מכירים את התחושה?

כנראה שלא סתם. להגיע לאולם האירועים הפך להיות עוד מכשול בדרך לשמחה אמתית. לכן, כשאנחנו מדברים על "שערי העיר" שנמצא באמת במיקום מרכזי לכל תחבורה ציבורית שרק תוכלו לדמיין, כנראה שהחלק הזה כבר מאחוריכם (אה, ואגב יש חנייה חינם לאורחי האולם בבניני האלה ממש ממול...)

בשנים האחרונות כבש האולם את המגזר, בעיקר בזכות הרמה, האדיבות והמקצועיות שמשלבים יחד מחירים לכל נפש. אפשר לשמוח, ואפשר בפאר והדר, ולא חייבים משכנתא בשביל זה...

בחורי הישיבות מכירים את האולם זה מזמן, ומתארחים בו רבנים מכובדים וחברי כנסת מהמגזר שמכירים את טיבו הייחודי של האולם.

על מה אנחנו מדברים? אולם שערי העיר פועל כבר למעלה מ-15 שנה, כאשר כל צוות ההנהלה דתיים, ומכיל עד 650 איש לכלל השמחות: חתונות, בר מצוות, אירוסים וכל אירוע שבעולם לפי כמות מוזמנים. האולם עובד ברצף ומעולם לא נסגר ליום אחד במהלך השבוע.

רגע, והאוכל? קודם כל הכשרות בהשגחת הרב מחפוד, ובעצם האולם מתאים את עצמו לכל בקשת כשרות מהודרת לבקשתכם. באולם יש שף אישי ומיוחד שמכיר את מלאכת האוכל מאל"ף ועד תי"ו (אגב, הוא בוכרי ויכול להציע לכם מטעמים בכל הסוגים ולכל סוגי העדות, רק תבחרו מהשפע)

תאורה: חלק בבחירת האולם קשורה בטיב התאורה, ולא סתם. זה נראה בתחילה כמשהו שולי, אבל ההבדל בין תאורה איכותית לכזו שאינה - יכולה לשנות את כלל ההסתכלות על האירוע. באולם "שערי העיר" אתם יכולים להיות בטוחים, אתם מקבלים איש תאורה מקצועי עם צוות, שיביא לכם פנסים ורובוטיקה מרושתים, אתם תוכלו לבחור איזה צבע וסגנון מתאים לכם באופן אישי: יותר רגוע או יותר כבד, יותר מואר או יותר חשוך, מה שמתאים לכם בלבד.

שירות ומלצרים: ברגע שתחתמו על עסקת חלומותיכם וסגרתם תפריט וטעימות, אתם תופקדו בידיו של מנהל האירוע אלמוג אורגד שידאג לכל מה שאתם צריכים. השירות והניהול באירוע יהיה אצל מלצרים מחוייכים, עם מדים, מסודרים (אלמוג מקפיד שיהיו תמיד מעל גיל 18 כדי שלא יגיעו "חסרי ניסיון"). כמובן שבצד של הנשים יש למנהל אלמוג עוזרת כדי לשמור על כללי הצניעות.

עיצוב: לפני האירוע תוכלו להתייעץ עם מעצב מטעם האולם לכל מה שצריך: החל מכיסאות ועד מפות ומפיות...ב"שערי העיר" יודעים שלכל אחד יש את הסטייל שלו והעיצוב שלו, ולכן הבחירה וההתלבטות מובנית בהחלט. החופה יכולה להיות גם בתוך האולם וגם מחוצה לו, ובמחיר מוזל תוכלו לקבל גם כסא כלה או חופה מעוצבת

עדיין מתלבטים? עוד לא מצאתם את האולם? לא יודעים מאיפה להתחיל אפילו? לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר