הפוכים למרי

נסעו כנגד כיוון התנועה ונעצרו כשבגופם כמויות אלכוהול

נהגת מדימונה נעצרה סמוך לכפא סבא אחרי נהיגה של כמה קילומטרים כשהיא על הנתיב הנגדי. מאוחר יותר נתפס נהג תושב רמלה ללא רישיון שניסה להימלט מהשוטרים ופגע במספר כלי רכב ובניידת משטרה (משטרה ומשפט/רכב)

(צילום: שאטרסטוק)

אנגליה זה כאן: במשטרת התנועה התקבל דיווח על רכב הנוסע בניגוד לכיוון התנועה בכביש 531 מכיוון כפר שמריהו לכיוון מזרח. ניידות המשטרה שהוזנקו כדי לטפל באירוע המסוכן הצליחו לאתר ולעצור את הנהגת שהגיעה עד לכפר סבא.

השוטרים הוציאו אותה מהרכב ובדקו האם היא נהגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, וכשנמצאה שיכורה ברמה שהיא פי שלושה מהקבוע בתקנות, הורד רכבה מהכביש, וכנגד הנהגת תושבת דימונה בת 25 החל הליך תעבורתי.

כמה שעות לאחר מכן נעצר חשוד בנהיגה ללא רישיון בתוקף ובבדיקה עלה החשד כי הוא נוהג כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול. שוטרים שהיו בפעילות מבצעית הבחינו ברכב שביצע עבירת תנועה וכשהורו לו השוטרים לעצור פתח הנהג בנסיעה מהירה תוך שהוא חוצה ברמזורים אדומים ובקטע מסוים נסע כמו קודמתו, בניגוד לכיוון התנועה.

לאחר שהתנגש במספר כלי רכב התנגש הרכב הנמלט בעמוד לא לפני שניסה להימלט וניגח את ניידת המשטרה. הנהג נעצר על ידי השוטרים ובבדיקה עלה החשד כי הוא נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול וכן ללא רישיון נהיגה בתוקף. החשוד תושב רמלה בן 22 נעצר והועבר לחקירה אצל בוחני התנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר