"טבילת אש"

המפכ"ל ביקר את לוחם מג"ב שנדקר • צפו

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, ביקר את לוחם מג"ב, רש"ט ס', שנדקר ביום שישי בכיכר איו"ש ושיבח אותו על תגובתו באירוע . הלוחם שיחזר את רגע הדקירה • צפו (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, ביקר אתמול (ראשון) בבית החולים את לוחם מג"ב, רש"ט ס', שנדקר ביום שישי בכיכר איו"ש ברמאללה, על ידי מחבל שפעל בחסות נוכחות העיתונאים בזירה.

"לשוטר לוחם מג"ב שרק לפני זמן קצר סיים את הכשרתו, הייתה זו 'טבילת האש' הראשונה והמהירה, מה שמאפיין פעילות של כל לוחם במג"ב", אמר המפכ"ל בביקורו.

המפכ"ל הגיע לביקור כשהוא מלווה במפקד מרחב יהודה ושומרון של מג"ב, תנ"צ יזהר פלד, מפקד הפלוגה, רפ"ק דימה עמנואל, חבריו לפלוגה ובני משפחתו של הלוחם.

מפקד מג"ב בביקור אצל הלוחם (צילום: דוברות המשטרה)

רש"ט ס' התגייס למשמר הגבול בחודש אוגוסט 2017 ולפני כשבוע, עם סיום הטירונות, התייצב בפלוגת מג"ב שבגזרת רמאללה. מדובר כאמור בפעילות המבצעית הראשונה שלו בגזרת כיכר איו"ש במסגרתה הפגין תושייה בהדיפת המחבל.

המפכ"ל הוסיף ושיבח אותו על תגובתו ועמד על המורכבות של פעילות בסביבה המחייבת רגישות, אך תוך לקיחה בחשבון שהאויב איננו בוחל בשום אמצעי, כולל התחזות לעיתונאים וכוחות רפואה, ואיננו שוקל את ההשלכות האפשריות לכך.

המפכ"ל איחל ללוחם ומשפחתו רפואה שלמה ומהירה וחזרה מלאה לפעילות מבצעית.

במוצאי שבת, ביקר מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, מלווה ברמ"ח מבצעים מג"ב, נצ"מ יוסי גולן את הלוחם בבית החולים, שם מפקד מג"ב קיבל מהצוות הרפואי סקירה על השיפור במצבו הרפואי של רש"ט ס'. ניצב שבתאי ניצל את ההזדמנות הזו אף הוא לשבח את פעילות הלוחמים בזירה שפעלו בנחישות רבה לנטרול הסכנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר