כתב אישום

הערבי חבש כיפה, חדר לישראל ופרץ לבתים

תושב השטחים נהג בתשעת החודשים האחרונים להתחזות ליהודי דתי, להיכנס לשטחי ישראל עם הרכב של אשתו הישראלית ולפרוץ כך לבתים - גם בשכונת רמות בי-ם (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שמואל בן ישי, חדשות 24)

בבית המשפט הוגש היום (שני) כתב אישום נגד ערבי תושב השטחים שנהג להיכנס לישראל שלא כחוק כשהוא חובש כיפה לראשו, וכך התפרץ לבתים בירושלים. סעיפי האישום: התפרצויות והתחזות.

החקירה החלה לפני כתשעה חודשים, עם קבלת דיווח במשטרה אודות פריצה לבית משפחה בשכונת רמות בירושלים, ממנה נגנבו כספת מכשיר נייד ותכשיטים.

עם התקדמות החקירה, עלתה זהותו של החשוד במעשה, כאמור תושב השטחים בן 35, שעל פי החשד פרץ גם לבית באזור המרכז.

החוקרים אף חשפו את דפוס הפעולה של הפורץ: הוא נהג להיכנס לישראל כשהוא נוהג ברכב ישראלי השייך לאשתו (תושבת ישראל), וביצע התפרצויות לבתים בעודו חובש כיפה לראשו - כדי לטשטש את זהותו האמיתית.

לפני כשבועיים, בפעילות מבצעית ממוקדת של המשטרה, הוא נעצר והובא לחקירה במחלק הפשעים בתחנת לב הבירה בחשד להתפרצות, גניבה, התחזות וכניסה לישראל שלא כחוק, ובית המשפט האריך מספר פעמים את מעצרו.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "המשטרה פועלת ביד קשה כנגד תושבי שטחים הנכנסים לישראל שלא כחוק, ולא אחת מנצלים שהייתם בישראל על מנת לבצע עבירות הן בתחום הפלילי והן בתחום הפח"ע. חקירת המשטרה ששילבה בתוכה אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר, הביאה לחשיפת דפוס פעולה מתוחכם של החשוד, שהסתיר את חזותו וזהותו במטרה להסתובב באין מפרע בניגוד לחוק באזורים שונים ברחבי הארץ ולפרוץ לבתיהם של התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר