פלטבוש אבלה והמומה

יוסי אזן ו-3 ילדיו נפצעו קשה; האם ו-3 ילדים - נספו באש

הלם וכאב בפלטבוש. לוזה אזן, וילדיה - בן 11, בן 7 ובת 3, נספו בלהבות האש. אבי המשפחה, יוסף אזן, שני בניו ובתו - נפצעו באורח קשה, לאחר שקפצו מחלונות הבית, בהימלטות מהאש (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
משפחת אזאן (צילום: מתוך פייסבוק)

העיר החרדית פלטבוש שבברוקלין מתעוררת הבוקר (שני, שעוןן מקומי) בהלם מוחלט לאור האסון הכבד בבית משפחת אזן (אזאן), לאחר שהלילה נשרפה כליל דירתם ברחוב East 14 ובשריפה הקשה מצאו את מותם ארבעה מבני המשפחה, כאשר אב המשפחה ושלושה ילדים נוספים נפצעו באורח קשה מאוד.

בשריפה הנוראית נספו אם המשפחה, לוזה אזן ע"ה, ושלושת ילדיה - בן 11, בן 7 ובת 3. אב המשפחה, יוסף אזן, תושב מוכר בקהילה הספרדית המקומית, נפצע באורח אנוש ואושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, שני בניו ובתו נפצעו באורח קשה.

בחסדי שמים, אבי המשפחה, יוסף, פקח את עיניו בשעה האחרונה ונמצא בהכרה מלאה. כך גם שני ילדיו המאושפזים.

הלוויה המשפחה תצא בשעה 18:30 (שעון מקומי) ולאחר מכן לקראת חצות לילה המיטות יוטסו לקבורה בישראל.

המשפחה, ישראלית במקור, מוכרת גם בארץ. היא התגוררה בבני ברק ואבי המשפחה, יוסי אזן, עבד במשך שנים בחנות 'ברון כובעים'.

אביה של לוזה אזן ע"ה, הרב אברהם חמרה, שימש כרב הראשי של דמשק והיה רב מוכר בעיר חולון, בשנה האחרונה עבר להתגורר בברוקלין. אחיה של המנוחה פייטנים ידועים בקרב הקהילות הספרדיות בעולם.

הבית לאחר השריפה, הבוקר (באדיבות המצלם)

אחד מהילדים שנפצעו באורח קשה, חגג לפני מספר חודשים את שמחת בר המצווה שלו והקליט שיר מיוחד לכבוד השמחה. שני הילדים היו חברים בלהקת Syb Choir שבניהולו של ר' מרדכי סאלם.

שכן של המשפחה סיפר ל"כיכר השבת" כי "אחת השכנות ראתה את השריפה והזעיקה את כוחות ההצלה, היא ראתה את האבא והילדים קופצים מהחלונות".

בתלמוד תורה 'מקור חיים', שם למדו הילדים שיגרו לפנות בוקר הודעה למשפחות התלמידים בו הם הודיעו על קו חם שהוקם עבור המשפחות שרואות כי ילדיהם יהיו זקוקים לטיפול פסיכולוגי בעקבות האסון הקשה. מדובר באותו תלמוד תורה בו למדו בניו של הרב גבריאל ששון שנהרגו באסון השריפה בברוקלין לפני כשלוש שנים.

ראש עיריית ניו יורק מגיע לזירת השריפה (צילום: באדיבות המצלם)

"זה אסון", מספר אחד מחבריו של אב המשפחה בשיחה עם "כיכר השבת, "אני מכיר היטב את האבא, אנחנו נכנסים לקנות אצלו חליפות. שעות יושבים אצלו, רק אתמול בלילה עוד ראיתי אותו, אני לא יודע איך לספר את זה לילד שלי, הוא עוד בסיוטים מהטרגדיה של משפחת ששון".

אנא הרבו בתפילה ובתחנונים לרפואת יוסף בן אהובה מסעודה, שילת אהובה בת לוזה עליזה, דניאל בן לוזה עליזה, אברהם בן לוזה עליזה - הנמצאים במצב קריטי בבית חולים לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הבית לאחר השריפה, הבוקר (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר