X על אייפון

אנליסטים מומחים טוענים: מכירות האייפון החדש ברצפה

חברת אפל שנחשבת החברה המובילה, בעיקר בשל החדשנות שלה, נתקלה בנתוני מכירות פושרים למכשיר הדגל החדש שלה שלפי טענת מומחים לא הושקעו בו יותר מדי חידושים (סלולר ואפליקציות/ דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

בעבר הלא רחוק מי שניגש לעשות את הקניה המרגשת של אייפון חדש לקח בחשבון את זמני ההמתנה הארוכים, שבינינו, היו חלק מהעניין, שבסופן יכולתם לקבל את התנצלות הצוות על כך שאזלו כל המכשירים. אבל אם תיגשו היום לרכוש את האייפון X החדש תיהנו מזמני המתנה מקוצרים באופן משמעותי וסביר להניח שלא תתקלו במצב בו אזלו המכשירים. הסימנים הללו לא מעודדים אף חברה ובמיוחד כשמדובר במכשיר הדגל של ענקית הטכנולוגיה "אפל".

לעת עתה מסרבת חברת אפל לחשוף את נתוני המכירה המדויקים של מכשיריה החדשים, אך אי אפשר להתעלם מהסימנים בשטח, שמאמתים באופן די ברור את הדיווח של האנליסט קארל אקרמן, שטוען שבאפל לא השקיעו יותר על המידה בטכנולוגיות חדשות בכל מה שקשור לאייפון החדש, עובדה שמשכנעת את הרוכשים הנאמנים של מוצרי החברה להישאר עם דגמים זולים יותר של האייפון.

על פי ההערכות, תמכור אפל עד לסוף השנה כ-80 מיליון יחידות של אייפון מכל הדגמים וזו כמות דומה לזו שנמכרה באותה תקופת זמן בשנה שעברה, רק שבעוד שבתקופה ההיא היו שני מכשירים חדשים, בתקופה הזו יש שלושה. על פי התחזיות, בשלושת החודשים שמתחילת 2018 תמכור אפל כ-55 מיליון יחידות נוספות וזו כבר תהיה ירידה לעומת הכמות של 61 מיליון שנמכרו בתקופה המקבילה בשנת 2015, אז יצא האייפון 6, אחד המכשירים הנמכרים ביותר של החברה.

עם התוצאות המאכזבות של האייפון X נשאר מכשיר האייפון 6 כמכשיר המוצלח ביותר של אפל מבחינת מכירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר