כתב אישום: תקף בעלת דוכן פיס וניסה להציתו

תושב טבריה נעצר לאחר שניסה להצית דוכן פיס ושבר את זגוגיותיו ולאחר מכן אף תקף את בעלת הדוכן באלימות קשה כשהוא מפיל אותה ובועט בה בשל סכסוך ביניהם (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד נאשם בן 67 תושב טבריה בגין חשד להצתה של דוכן מפעל הפיס ותקיפה של בעלת הדוכן והיום (ב') הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים על ידי פרקליטות צפון

בתאריך 4.12.17 בשעות הבוקר הוגשה תלונה בתחנת משטרת טבריה ע"י בעלת דוכן לפיה בשעות הלילה אלמוני ניפץ את חלונות דוכן מפעל הפיס והצית אותו.

מיד עם קבלת התלונה השוטרים הגיעו לזירה אספו ממצאים ופתחו בחקירת הארוע. בעוד החקירה בעיצומה בשעות הצהריים התקשרה בעלת הדוכן לתחנת המשטרה וסיפרה כי היא חושדת בנאשם שמסתובב מסביב לדוכן שלה ובידיו חתכים טריים התואמים חתכים של ניפוץ חלון בידיים. השוטרים מיד הוזנקו לזירה ושם הבחינו בנאשם כאשר עוברים ושבים מנסים למנוע ממנו לתקוף את בעלת הדוכן. השוטרים עצרו את הנאשם שהמשיך להשתולל עד אשר השוטרים נאלצו לאזוק אותו.

מחקירה ראשונית של בעלת הדוכן עלה כי לאחר הדיווח למשטרה על הצתת הדוכן היא פעלה לתיקון הנזקים ואז בשעות הצהריים כאשר חזרה לדוכן הבחינה בנאשם מסתובב סביב הדוכן בצורה מחשידה ונראה כמי שמנסה לאתר את הנזקים שנגרמו לדוכן שלה. בעלת הדוכן הטיחה בנאשם כי הוא זה ששרף לה את הדוכן וזה התעצבן איים כי ישרוף אותה ואת הדוכן שוב דחף אותה עד שנפלה ארצה ובעט בה בעודה שוכבת על הרצפה.

השוטרים שהגיעו מיד למקום עצרו את הנאשם ופתחו בחקירת האירוע והיום כאמור פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הנאשם בין היתר בגין עבירת ההצתה של דוכן מפעל הפיס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר