בעקבות "כיכר השבת"

בלוני הגז שסיכנו ילדים בבני ברק - הוסרו

עיריית בני ברק הסירה הבוקר את בלוני הגז הפיראטיים שהותקנו בסמוך לטיפת החלב ברחוב הרצוג בעיר • הבלונים הוסרו לאחר תקופת בה סיכנו את התינוקות והילדים (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הסכנה, לפני ההסרה ולאחריה (באדיבות המצלם)

בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת" ופנייתנו לעיריית בני ברק בדבר הסכנה החמורה לילדים ותינוקות בתחנת טיפת חלב ברחוב הרצוג בעיר, הבוקר (שלישי) הוסרו בלוני הגז הפירטיים והמסוכנים שהותקנו ליד טיפת החלב.

כזכור, בעקבות המפגע, פנתה אחות טיפת חלב לעיריית בני ברק, אך לא זכתה למענה. במייל למוקד העירייה היא כתבה: "בלוני הגז עומדים כבר חודשיים בפתח תחנת הרצוג 20 ומהווים סכנה בטיחותית כל זמן שהחיבור הוא פירטי, זאת כפי שנאמר לנו על ידי מנהל חברת אמישראגז בבני ברק. לאחר שנציגי חברת הגז בדקו את החיבור, הסתבר שהוא פירטי ולא עונה על נהלי הבטיחות.

"עד היום בלוני הגז עומדים מחוץ לתחנה, רכבים חונים בסמוך והחיבור הפיראטי מהווה סכנה עבור הנמצאים בקרבתו. לא יתכן שגז בחיבור פיראטי יעמוד כך ברחוב, בבתים פרטיים חברת הגז בודקת מעת לעת את תקינות המערכת ואינה מאפשרת להשתמש במידה ויש בעיה, ופה במקום כה רגיש ישנו חיבור פיראטי ואף אחד אינו עוקב אחריו או מתייחס לסיכון ולסכנה".

דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים ניסה בתחילה להתנער מהטענה כי נעשתה פנייה לעירייה, למרות שמדובר בפנייה שתועדה בצורה מסודרת אף עם מספר הפנייה אך הוסיף כי פנה בנוסף למר שלמה מלכא, מנהל אגף הפיקוח והאכיפה והשיטור העירוני והוא הודיע, כי הפניה תיבדק והיא תטופל בהתאם.

כאמור, הבוקר, הוסרו על ידי עוברי העירייה בלוני הגז המסוכנים.

הבלונים לפני שהוסרו הבוקר
לאחר ההסרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר