"היא גיבורה"

אחרי מעצר הבת עאהד תמימי המתגרה: גם אמה נעצרה

ההשפלה שחוו בסוף השבוע האחרון חיילי צה"ל מהנערה הפלסטינית עאהד תמימי, שאף סטרה לאחד מהם, לא יורדת מהכותרות: לפני זמן קצר גם אם הנערה נעצרה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תמימי מכה לוחם צה"ל בנבי סאלח (צילום: מתוך פייסבוק)

ברשות הפלסטינית מדווח, כי נרימאן תמימי, אמה של הנערה הפלסטינית עאהד שתקפה שני חיילים בכפר נבי סאלח, נעצרה בשעה האחרונה אף היא על ידי כוחות הביטחון.

כזכור, אמש נעצרה עאהד על ידי כוחות של צה"ל ומשמר הגבול, לאחר שהיא תועדה בסרטון שצולם בהפגנה בדרום השומרון ביום שישי האחרון כשהיא מתגרה בחיילים ומכה אותם יחד עם חברתה.

עאהד היא בתו באסם תמימי, פעיל בולט של הכפר, שעומד גם מאחורי ההפגנות השבועיות שם. הלילה הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "כוחות צה"ל פשטו על הבית שלי ועצרו את בתי בעקבות המתקפה של התקשורת הישראלית נגדה. הם גנבו את הטלפונים, המצלמות והמחשבים הניידים שלנו והכו את אשתי ואת ילדיי. שחררו את עאהד תמימי!".

מעצר הנערה, הלילה (צילום: דובר צה"ל)

זו אינה הפעם הראשונה שבה היא מתנהגת כך. לפני מספר שנים תועדה עאהד כשהיא נושכת חייל שהגיע לעצור את אח שלה במהלך עימותים שפרצו במקום. במקרה אחר היא תועדה כשהיא צורחת על איש כוחות הביטחון במהלך הפגנה.

בתוך כך, מו"ל עיתון 'הארץ' עמוס שוקן צייץ בטוויטר: "הנערה צודקת. היא גיבורה שאינה מוכנה להיכנע להשפלה של נוכחות צבא כיבוש. גם נערה בתקופת המנדט הייתה מחטיף סטירה לחייל בריטי. צריך לסיים את הכיבוש". עם זאת, הוא הוסיף, כי "האיפוק של החיילים ראוי להערכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר