רואים שש שש

הערב: יואר קטע כביש חשוך בכביש 6

בנוסף לטקס הדלקת הנרות בכל בית ובית, צפוי להתקיים הערב (שלישי) טקס הדלקת האורות בקטע כביש בדרך יצחק רבין - חוצה ישראל בין נחשונים לחדיד, שהיה חשוך (חדשות)

כביש שש (צילום: עמית שעל)

מתכננים נסיעה הערב בכביש 6? מחכה לכם הפתעה מאירה במיוחד. היום בערב (שלישי) יואר קטע הכביש בין מחלף נחשונים למחלף חדיד, הקטע שהיה חשוך מיום סלילת הכביש יואר במסגרת סיום העבודות הראשונות בתהליך ההארה של כלל הקטעים החשוכים בכביש.

על פי דיווח בישראל היום הקטע שיואר החל מהערב, הינו באורך של כ־15 ק"מ, ונוסעים מדי יותר מ-200 אלף כלי רכב.

התקנת התאורה בקטע כביש זה החלה כמעט אחרי שנתיים של התראות, דיונים - ולא מעט תלונות מצד נהגים, על כביש לא מואר שמהווה סכנה בקטעים רבים ממנו.

טקס הדלקת האורות יתרחש כאמור היום בהשתתפות שר התחבורה ישראל כץ שהבטיח כי בתוך שנה יואר קטע כביש נוסף בין מחלף נחשונים למחלף עירון, באורך של כ-50 ק"מ. בהמשך יואר קטע הדרך הדרומי של כביש חוצה ישראל בין מחלף בן שמן למחלף שורק.

"התקנת התאורה בכביש 6 תשפר באופן ניכר את רמת הבטיחות של הנוסעים בכביש בשעות החשיכה", הוסיף השר כץ.

כץ הוסיף ואמר כי משרד התחבורה פועל בימים אלה על הארכת כביש 6 צפונה ודרומה. הקטע הדרומי של הכביש מתוכנן להגיע עד צומת הנגב דרך מחלף שוקת, נבטים ורמת חובב. בנוסף לכך, משרד התחבורה, באמצעות חברת כביש חוצה ישראל, מקדמים את הארכת כביש 6 צפונה מעין תות לצומת המוביל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר