נתניהו יקח להודו

המתנה לנרנדרה מודי: מתקן המים בהם שכשך רגליו

התמונה המפורסמת בה נראו לפני חצי שנה ראשי ממשלות הודו וישראל כשהם משכשכים רגליהם במים מותפלים, ריגשה את נרנדרה מודי, שיקבל את המתקן לזה כמתנה מנתניהו (מדיני)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התמונה המפורסמת (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

בחודש הבא ימריא ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור מתוכנן בהודו, וכשיגיע למשכנו של ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, הוא יביא איתו תשורה מיוחדת.

מתברר, כך לפי הפרסום ב-'וואלה NEWS', כי נתניהו יביא איתו את המכשיר הנייד שמתפיל מי ים, כזכור, בעת ביקורו של מודי בישראל לפני כחצי שנה, הוא הצטלם עם נתניהו כשהם משתכשכים במי הים בחוף גבעת אולגה.

הרקע ללסיור ולצילום, היה תצוגת תכלית של רכב התפלת מים משוכלל תוצרת ישראל. כעת נודע שהוא מתכוון לשחזר את הרגע ההוא גם בביקור הגומלין.

נתניהו ומודי נהנים במים (צילום: איתי בית-און, לע"מ)

לפי הפרסום, החליט משרד החוץ בראשו עומד נתניהו לרכוש את המתקן המשוכלל, שעלותו כ-390 אלף שקלים, ולהעניק אותו במתנה למודי. המערכת, מתקן המכונה "גל-מובייל", היא בעצם מכונת התפלה וטיהור שמותקנת על רכבי 4X4, המסוגלים להגיע לאזורים מרוחקים ומנותקים ולספק מי שתייה מותפלים ליותר מ-22 אלף בני אדם ביום.

מודי מאוד נהנה מהביקור ומהתמונה ההיא, אותה אף העניק לו נתניהו במתנה לפני שהמריא אז חזרה להודו והזכיר אותה בנאומו באו"ם, ובשל כך אישרה ועדת המכרזים במשרד החוץ את בקשת הפטור ממכרז, ובכך נסללה הדרך לרכישת המכשיר מהחברה ושיגורו, יחד עם ראש הממשלה, לניו דלהי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר