שבעס פארברענג

ברי וובר משיק אלבום חדש בקליפ • צפו

הזמר החסידי המצליח ברי וובר משיק אלבום חדש בהפקתו של נפתלי שניצלער בקליפ חדש בסגנון שירי "עונג שבת" עם מקהלת 'לב' (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

לבערי וועבר יש את אחד הקולות הערבים ביותר במוסיקה החסידית. באלבום חדש שהופיע הוא מבצע עשרות שירים מבין ניגוני השבת הטובים ביותר עליהם גדלנו לצד שירי שבת עדכניים ומרוממים.

"ידוע שכל השביעין חביבין, ולכן בחר בערי לייחד את האלבום השביעי שלו לשירי היום השביעי – שבת", אומר המפיק האישי שלו אלי לקס.

המחרוזת הפותחת את האלבום נקראץ ״כניסת שבת״ וכוללת את ״ושמרו״ של אברהם פריד, ״קב״ה אחד״ של מיילך קאהן, כמו גם ביצוע חינני ל״גוט שבת״ של ר׳ שלמה קרליבך, ביצוע חדש ל"שלום עליכם" בלחן המוכר "דידן נצח" שביצע בערי באלבומו הקודם, והיא נחתמת עם ״ישמחו במלכותך״ של שלמה כץ ו״נאך איין שבת״ של ליפא שביצע במקור MBD.

העיבודים ב"א שבת פאברענג" שייכים למוזיקאי נפתלי משה שניצלר, מבכירי תעשיית המוזיקה בארה"ב והמפיק המוזיקאלי המבוקש ביותר בתחום, שתכנן את האלבום יחד עם לקס באופן שבו המאזינים יוכלו להצטרף לשירה ולהרגיש חלק מהמקהלה. הם גם גייסו להפקה את מקהלת "לב" תחת שרביט הניצוח של אבא ברקוביץ'.

רפרטואר השירים שנבחר על ידי בערי וצוות ההפקה הוא מיוחד. ״לא הלכנו על המובן מאליו. חיפשנו את הדרך לבטא את הטעם המיוחד של שבת במחיצת בערי ולכן הלכנו על החומרים שבערי אוהב ומחובר אליהם״, מסר לקס.

האלבום נחתם במחרוזת ״לכבוד לשבת״ המכילה שירים מחצרות ברסלב וחב״ד לצד שירי קרליבך והיא הופקה ועובדה על ידי "פרויקט LPR" – קבוצה מוזיקאלית הכוללת מוזיקאים בלתי-שגרתיים בהם אלי לקס, מוישי שוורץ ואברומי באש היוצרים ומבצעים מוזיקה ייחודית. במחרוזת הזו הם תרמו את כשרונם לשירי השבת האהובים כשבערי מארח לצידו את ההרכב החם ביותר בשדה הזמר החסידי -"זושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר