תיעוד משכם

נר אחרון בקבר יוסף עם לוחמי גדוד שקד וחטיבת שומרון • צפו

הלילה נר שמיני ואחרון של חנוכה ולאחר ימים ארוכים של הכנות ואיתור נתיב הכניסה הטוב והמוגן ביותר, כוחות צה"ל ומג"ב אבטחו ואפשרו את הכניסה לקבר יוסף בשכם • צפו (צבא)

(צילום: דובר צה"ל)

הלילה (רביעי), נר שמיני ואחרון של חנוכה ולאחר ימים ארוכים של הכנות ואיתור נתיב הכניסה הטוב והמוגן ביותר להכנסת המתפללים, כוחות צה"ל ומג"ב אבטחו ואפשרו את הכניסה לקבר יוסף בשכם.

כחלק מהמאמץ הבלתי פוסק להגנת ואבטחת היישובים במרחב יהודה ושומרון, גדוד שקד הנמצא בתעסוקה מבצעית בחטיבה המרחבית 'שומרון', ביצעו כניסה שנמשכה כל הלילה לקבר יוסף הצדיק בלב העיר שכם.

קצין ההגמ"ר של החטיבה המרחבית שומרון, סרן שלומי כהן, מספר כי "כאחת לחודש מאפשרת חטיבת שומרון כניסת מתפללים לקבר יוסף ומאבטחת את הכניסה, במטרה לאפשר את התפילות במקום כסדרן".

עוד הוסיף כי "הכניסות אל העיר נעשות באופן מרוכז, ומתאפשרות בתיאום מסודר אל מול החטיבה. כוחות החטיבה פועלים במטרה לשמור על הסדר במקום ולהבטיח את בטחונם של המתפללים. קיים שיתוף רציף והדוק עם ההתיישבות בגזרה ואנו שמחים על כך. אמש, סוכמה התפילה בהצלחה ובביטחון. צה"ל ימשיך לעשות כל שביכולתו על מנת להמשיך ולשמר את בטחון התושבים והגזרה בכלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר