הצביע על הגבות

הפך לחקיין: נתניהו חיקה את הכתב משה נוסבאום • צפו

ראש הממשלה בנאומו אמש בפני תומכיו, חיקה בקולו את טון דיבורו של כתב חדשות 2 משה נוסבאום ואף סימן בידיו על גבות העיניים כמרמז לגבות העבותות של הכתב • צפו - והשוו לחיקוייו הקודמים (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
החיקוי של נוסבאום (צילום: אסף מגל, ynet)

בניסיונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאומו אמש (שלישי) לגחך את המלצות המשטרה הצפויות על הגשת כתב אישום נגדו ב'פרשת המתנות', הוא חיקה את כתב המשטרה של חדשות 2.

"הוא יפתח את המהדורה בכותרות מפוצצות", תיאר נתניהו את משה נוסבאום בערב פרסום ההמלצות. "'המלצות חמורות ביותר. יש לומר, חמורות מאוד. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה'".

בשלב זה, לקול צחוקו הרם של ציבור תומכיו, סימן נתניהו באצבעותיו על גבות העיניים, כמרמז על גבותיו העבותות של נוסבאום, שהיו עם הזמן לסימן ההיכר המובהק שלו.

החיקוי של אהוד ברק (צילום: מתוך פיייסבוק)

כזכור, בעבר חיקה נתניהו גם את שותפו לשעבר ואויבו כיום אהוד ברק, באמירת המילה צונאמי מדיני - מפניו הרבה ברק להתריע לשווא - תוך שהוא הוגה את השי"ן המפורסמת של נשוא הלעג.

החיקוי של גיא פלג (צילום: דניאל אליאור, ynet)

כך גם בישיבת סיעת הליכוד בכנסת לפני מספר חודשים חיקה ראש הממשלה את חיתוך דיבורו של כתב המשפט של חדשות 2 גיא פלג בעת הקראתו את תמלילי השיחות ביו מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס לבין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר