סערת הנאום

השר גלעד ארדן: "לא שלם עם כל האמירות של נתניהו"

השר לביטחון פנים גלעד ארדן, איש הליכוד, אומר כי אינו מסכים עם המתקפה של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד חוקרי המשטרה: "לא שלם עם כל האמירות ואני לא שלם עם הסגנון" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וארדן (צילום: הדס פרוש / Flash90)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן (הליכוד) התייחס בצהריים (רביעי) במליאת הכנסת לנאומו אמש של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד המשטרה וההמלצות החקירה המסתמנות נגדו, ואמר: "לא שלם עם כל האמירות ואני לא שלם עם הסגנון".

במהלך דיון במליאה, לשאלת ח"כ אלעזר שטרן, התייחס השר לנאום נתניהו ואמר: "אני מגבה את משטרת ישראל מיום כניסתי לתפקיד. אני אומר מעל כל במה שאני חושב שהמשטרה עושה את תפקידה ואני לא מטיל דופי בתפקידה. זה מצריך הסבר יותר מעמיק לדברים שראש הממשלה אמר אתמול, כי חלק מהדברים שהוא אמר יש בהם צדק וצריך להסביר אותם בצורה מעמיקה יותר לציבור".

לדבריו: "אני לא שלם עם כל האמירות ואני לא שלם עם הסגנון או הפרשנות שיכולה להינתן לדברים הללו. הנושא הוא יותר מורכב ואני אתייחס לכך בימים הקרובים".

בנאומו אמש תקף נתניהו את המשטרה ואמר: "המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה לפני שיוצא ממנו כל האוויר. עכשיו הם מנסים לבנות מתח, 'מה יהיה עם ההמלצות?'. אז אני הולך לעשות לכם ספוילר. בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלויזיה כתבים ופרשנים והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה'".

לדבריו: "אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני יודע את זה. כבר בינואר לפני כמעט שנה הודלף 'המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו'. יש עיתונות טובה. הם ידעו כבר לפני שנה, רק כמה ימים אחריי שנפתחה החקירה. אז יש לי שאלה, בשביל מה היה צריך עוד חמש חקירות? בשביל מה היה צריך עוד שנה? בזבוז זמן, בזבוז כספי ציבור. אז יהיו המלצות, אז מה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר