מחריד: צעירה בת 22 נטרפה על ידי כלביה

בת'ני סטיבנס יצאה מביתה כדי לטייל עם שני כלבי הפיטבול שלה ולא שבה. לאחר ארבעה ימים התגלתה הזוועה כאשר אביה מצא את גופתה ושני הכלבים לצדה (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
סטיבנס ואחד הרוצחים (צילום: מתוך ynet)

סיפור מזעזע במיוחד נחשף בארה"ב, צעירה בת 22 מווירג'יניה נהרגה ונטרפה על ידי שני כלבי הפיטבול שלה שהפילו אותה בעוצמה על הקרקע במהלך טיול וטרפו אותה למוות, כך מסרה בימים האחרונים המשטרה המקומית לכלי תקשורת בארצות הברית.

במשטרה המקומית הסבירו כי נאלצו לחשוף את הפרטים המחרידים מהחקירה כדי למנוע את גל השמועות כי הצעירה נרצחה בידי רוצח מקומי ורצו להזים את השמועות.

הסיפור המזעזע קרה ביום חמישי שעבר, אז הוציאה בת'ני סטיבנס את שני הכלבים שלה לטיול – ומעולם לא שבה. הכלבים מסוג פיטבול נחשבים קטנים יחסית לבני מינם ויחד משקלם עמד על כ-45 ק"ג

יום לאחר מכן, לפי הדיווח ברשת CBS, במהלך חיפושים אחריה, מצא אביה של הצעירה את שני כלבי הפיטבול שלה ביער סמוך לביתה והזעיק את המשטרה. הכלבים עמדו לצד מה שנראה תחילה כמו פגר של בעל חיים, אך לאחר זמן קצר התברר כי מדובר בגופתה של סטיבנס, כך נחשף במסיבת העיתונאים הנוספת שנערכה ארבעה ימים לאחר מציאת הגופה.

"אני וארבעה שוטרים נוספים ראינו את זה", מסר ג'ים אגניו, השריף המקומי. הפרטים הקשים פורסמו על אודות המקרה המזוויע לאחר אישורה של משפחת סטיבנס, שאליה פנתה המשטרה בעקבות חרושת שמועות על מה "באמת" קרה לצעירה. השריף אגניו פנה לכתבים כדי להפריך את השמועות על כך שנרצחה או כי מסתובב רוצח בחופשיות באזור. מכיוון שגופתה של סטיבנס נמצאה ביער, היו גם שמועות רבות כי חיה גדולה יותר הייתה אחראית לתקיפתה ולמותה ולא שני כלביה, אך למשטרה המקומית היה חשוב להדגיש גם את הפרט הזה כדי להזהיר את הציבור.

המשטרה הדגישה כי ניתוח שערכו לגופתה של הצעירה העלה כי שני הכלבים הם שאחראים למה שקרה והיו החיות היחידות המעורבות בתקרית.

באישורה של המשפחה הומתו שני הכלבים הקטלניים והם נלקחו לנתיחה שאולי תסביר מה גרם להתנהגותם החריגה ולפגיעה בבעליהם דבר שהוא נדיר גם לכלבים מסוכנים מסוגם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר