חוזרים לניינטיז: כפר סבא מעודדת שימוש בחיתולים רב פעמיים

השימוש בחיתולים רב פעמיים פסק כמעט לחלוטין בתחילת שנות ה-90 ולאט לאט הסתיים לגמרי. אלא שהדאגה לשלום כדור הארץ הביאה לפיתוח של חיתול רב פעמי שיעזור לצמצום הנזק האקולוגי ויכול לחסוך לכם הרבה כסף (משפחה)

(צילום: שאטרסטוק)

הרבה פעמים כאשר נקרעים מהמיטה באמצע הלילה כדי להחליף חיתול לילד מתנחמים בעובדה שאנו חיים בדור שלא צריך להתמודד עם חיתולי בד רב פעמיים, הרבה פעמים זה באמת מנחם. עיריית כפר סבא מכוונת להחזיר את האנושות או לפחות את תושבי העיר לשנות ה80, בעצם כמעט.

המהלך של העירייה שקורא לתושבים להשתמש בחיתולים רב פעמים נועד לצמצם את כמויות הפסולת הנשלחות מדי יום להטמנה, ועל פי נתונים של העירייה, רק בכפר סבא נזרקים מדי יום כ-42,500 חיתולים חד פעמיים שהם כ-3,500 טון בשנה. (בבני ברק כנראה שהמספרים גבוהים אף יותר )

החיתולים המומלצים ע"י העירייה שונים מאלו שהשתמשו בהם ההורים או הסבים שלנו, מדובר בחיתולים שנראים כמו אלו שנעשה בהם שימוש היום, אך מאפשרים לבצע בהם ניקוי ואחריו להכניס אותם למכונת כביסה.

טל פלד, מנהלת תחום חדשנות, באגף איכות הסביבה בעירייה סיפרה לוינט כי "המהלך נועד לעודד את הציבור לפרוץ גבולות מחשבתיים ולהתקדם למוצר עם פוטנציאל משמעותי להפחתת יוקר המחייה, שיפור איכות הסביבה והבריאות של כולנו" לדבריה "סט של 18-24 חיתולים רב פעמיים מספיק עד גיל שנתיים, חוסך המון כסף, ובעיקר מאפשר לכולנו עולם נקי יותר".

עלות חיתול כזה הוא 65-85 שקלים ליחידה אך למרות מחירו היקר, במבט לאורך זמן קניה כזאת תוביל לחיסכון כספי. פלד סיפרה כי היא עצמה השתמשה בחיתולים רב פעמיים עם בנה הצעיר, ולדבריה הצליחה לחסוף כ-3,000 שקלים. תושבי העיר זכאים לקבל ערכה של שלושה חיתולים במתנה באירוע שיתקיים בעיר ביום שישי הקרוב או באמצעות פנייה למוקד השירות העירוני (106).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר