לפני נאום נתניהו

כחלון לצד המפכ"ל: "אדוני, המשך בדרכך"

יממה לפני הנאום בו זילזל ראש הממשלה בהמלצות המשטרה - שותפו הקואליציוני משה כחלון התייצב לצד המפכ"ל: "המשך בדרכך, אנחנו במערכת משרד האוצר מגבים אתכם" (חדשות)

נתניהו וכחלון. ארכיון (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

יממה לפני נאומו התוקפני של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד משטרת ישראל, התייצב לצדה של המשטרה שותפו לקואליציה, שר האוצר משה כחלון, והעניק גיבוי לעבודת המשטרה - כך עולה מהקלטה שנחשפה הערב (רביעי) בחדשות 2.

במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה בבסיס מג"ב שנערך ביום שני, אמר כחלון למפכ"ל: "אדוני המפכ"ל, המשך בדרכך, אנחנו במערכת משרד האוצר מגבים אתכם, את המשטרה, מגבים את שלטון החוק. תמשיכו לעשות את העבודה החשובה שאתם עושים. אכיפה, שלטון החוק, לוחמה. את כל הידע והניסיון שיש לכם אתם מבטאים למען עם ישראל".

נאום נתניהו, אמש (אסף מגל / ynet)

כזכור, אמש, במהלך טקס הדלקת נרות חנוכה עם תומכי ליכוד, תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את המשטרה והתייחס בזלזול להמלצותיה. "כבר בינואר לפני כמעט שנה הודלף 'המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו'. יש עיתונות טובה. הם ידעו כבר לפני שנה, רק כמה ימים אחרי שנפתחה החקירה. אז יש לי שאלה, בשביל מה היה צריך עוד חמש חקירות? בשביל מה היה צריך עוד שנה? בזבוז זמן, בזבוז כספי ציבור".

"אז יהיו המלצות, אז מה" אמר נתניהו, "הנה עובדה שספק אם אתם או הציבור יודע. רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלא כלום. יותר מ-60% מהמלצות המשטרה מושלכות לפח. יותר מ-60% לא מגיעות לכתב אישום. מדובר בהמלצות על אלפי אזרחים מן השורה ובאינספור אנשי ציבור, שרים, חברי כנסת. זה מתחיל בכותרות מפוצצות ורוב הפעמים זה נגמר בלא כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר