הנערה שתקפה חיילים

ומי הלך להזדהות עם משפחת תמימי? איימן עודה

לפני זמן קצר הוארך מעצרם של קרובי עאהד תמימי, הנערה הפלסטינית שהשפילה חיילים. הקרובים שנותרו בחוץ זכו לביקור עידוד מיו"ר 'הרשימה המשותפת' חבר הכנסת איימן עודה שהגיע לביתם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תמימי בבית המשפט (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

נרימאן תמימי, אמה של עאהד שתיעוד שלה מכה ומשפילה חיילי צה"ל הסעיר את המדינה, וכן קרובת משפחתן נור - ישארו במעצר עד ליום שני. כך קבע לפני זמן קצר בית המשפט.

בנוסף, כעת נחקר במשטרה גם אב המשפחה באסם, ויתכן שבסיום חקירתו ייעצר אף הוא. עוד קודם, הוא הספיק סבב ראיונות בכלי התקשורת בהם התגאה בבתו הפרובקטיבית וגילה שתמיד היא "חלמה להיות שאהידית".

בתוך כך, בני המשפחה שטרם זומנו לחקירה, אירחו בביתם שבכפר נבי סאלח את חבר הכנסת איימן עודה, יו"ר 'הרשימה המשותפת', שהגיע לבקרם כתמיכה ועידוד במאבקם ובמצבם מול ישראל.

הסרטון המסעיר של השפלת החיילים בידי הנערה (צילום: מתוך פייסבוק)

עודה אף התגאה במעשה זה, וצייץ לצד תמונתו עמם: "עם אחיה ובת דודתה של עהד תמימי בנבי סאלח. אמרו לי, כי 'המאבק הוא דרך חיים, גם לילדינו וגם לגדולים שבינינו, שלא ייפסק אלא בסיום הכיבוש'. חירות לעאהד תמימי!".

כזכור, עאהד עצמה נעצרה בביתה בשעת לילה, מספר ימים לאחר פרסום סרטון התגרותה בחיילים בו היא נראית אף בועטת להם וסוטרת להם.

ח"כ איימן עודה עם אחי הנערה (צילום מסך: מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר