זעזוע בטבריה

טלטלה בקהילה: ילדים הותקפו לאורך שנים

הפרשה שמזעזעת את אחת הקהילות החרדיות בטבריה, עם מעצרם של שלושה מבני הקהילה, מלמדת עד כמה הסכנה לילדים אורבת בכל פינה, אפילו בבתי הכנסת (חדשות, בארץ)

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

הפרשה שמזעזעת את אחת הקהילות החרדיות בטבריה, עם מעצרם של שלושה מבני הקהילה, מלמדת עד כמה הסכנה לילדים אורבת בכל פינה, אפילו בבתי הכנסת ובמקומות ציבוריים.

מדובר בחקירה סמויה שניהלה תחנת טבריה במשטרת ישראל במהלך השבועות האחרונים בעקבות חשדות לעבירות חמורות שנעשו על ידי שלושה חשודים.

במהלך החקירה התברר כי מדובר בשורת תקיפות קשות שבוצעו על ידי החשודים בילדים קטנים ונערים בוגרים, בחלקם, אף לאורך מספר שנים.

שלושת החשודים משתייכים, כאמור, לאחת הקהילות החרדיות בעיר, והמעשים הקשים בוצעו בשורת מקומות - בבתי הכנסת, בבתים ובמקומות ציבוריים.

אתמול (רביעי) עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו שוטרי משטרת ישראל את החשודים בשעות הערב המוקדמות, החשודים נחקרו והבוקר הובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום טבריה.

בשעות הצהריים המוקדמות הוארך מעצרם של החשודים: חשוד אחד, בן 47, מעצרו הוארך עד יום חמישי הבא. מעצרם של שני החשודים הנוספים, בני 42, הוארך עד ליום שני.

המשטרה ממשיכה בחקירת המקרה בניסיון לאתר קורבנות נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר