'המוסד' מגייס את פייסבוק כדי להרחיב את שירותיו

גם לכאן הם הגיעו. אמנם באיחור אופנתי אבל טוב מאוחר מאף פעם. המוסד הישראלי פתח היום דף פייסבוק ייעודי דרכו מקווה הגוף הקשוח ביותר במדינה לגייס עובדים קשוחים לא פחות (ברשת)

(צילום: שאטרסטוק)

המוסד הישראלי יודע עליכם כמעט הכל, או יותר נכון יכול לדעת עליכם הכל. עכשיו מגיע הגוף המתכתי והקשוח הזה אל הרשת החברתית הגדולה בעולם "פייסבוק" שם תוכלו לדעת עליו קצת, ואולי אפילו לעבוד שם.

כניסתו של המוסד לפייסבוק נועדה לאתר מועמדים איכותיים ומתאימים לתפקידים הרגישים שהוא מציע לדברי המוסד "פרסום התפקידים בפייסבוק יאפשר גיוס יעיל יותר, תוך נגישות לאוכלוסייה רחבה יותר וזאת בכדי לגייס את המועמדים המתאימים ביותר".

אם תרצו לחפש את הדף החדש הוא נקרא "המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים - קריירה" הזירה האינטרנטית איננה חדשה להם וכבר שנים שהם מגייסים עובדים דרך אתר האינטרנט שלהם שפונה לקהלים במגוון שפות שונות. בשנים האחרונות משקיעים במוסד מאמצים רבים כדי להגיע לאוכלוסייה רחבה ככל שניתן ואפילו משקיעים שם בדרכי גיוס יצירתיות כמו כתב החידה הקשה שפורסם באתר של המוסד ביום העצמאות האחרון, לאתגר נענו 25 אלף אנשים שניסו לפתור את כתב החידה, רובם אמנם נשרו, אך כמה עשרות צלחו את החידה וגויסו לשירות.

הפניה הרחבה נועדה למצוא עובדים חדשים למגוון רחב של תפקידים ביניהם תפקידים מבצעיים, תפקידי מודיעין, טכנולוגיה, אבטחת מידע וסייבר, מחשוב, כלכלה ולוגיסטיקה. המשרות עצמן מתאימות לסטודנטים, אנשים שמעוניינים לשרת בחו"ל ואף משרות שמתאימות לבעלי מוגבלויות ובעלי צרכים מיוחדים.

עם עליית הדף לאוויר החלו הגולשים הרבים ברשת החברתית להגיב לדף הלא שגרתי ואנשי המוסד נאלצו להתמודד עם עקיצות, בדיחות, תהיות ושאר בעיות שהגולשים העלו, אחד הגולשים כתב "איך אדע אם אני מתאים?" ובתגובה נענה ממנהל הדף "שלח ק"ח ונאמר לך" הגולש לא נשאר חייב ועקץ "אם אתם באמת המוסד אתם לא צריכים את הקו"ח שלי, אתם יודעים עליי הכל".

מאז ממשיכות התגובות הרבות להגיע, אך אנו סומכים על המוסד שיידע להתמודד גם עם זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר