אסון השריפה בפלטבוש

שיפור במצב משפחת אזן; בתוך שלוש דקות הבית כולו בער

שיפור במצבם של יוסף אזן, בנו ובתו שנפצעו באסון השריפה בפלטבוש. חקירת הרשויות: בתוך שלוש דקות הבית כולו בער. ככל הנראה, כוסות השמן בחנוכייה נשברו וכתוצאה מכך פרצה שריפה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הבית המפויח בבוקר שאחרי (צילום: באדיבות המצלם)

בבתי החולים בארה"ב ממשיך להשתפר מצבם של יוסף אזן, בנו דניאל ובתו שילת שנפצעו באורח קשה מאוד באסון השריפה בפלטבוש, אסון בו נספו למוות אם המשפחה אליזה ע"ה ושלושת בניה.

במהלך השבת הגיעו מאות מתושבי העיר חולון למאהל האבלים של משפחות חמרה ואזן בכדי להיות לצידם בשעות הקשות שלאחר האסון.

בני המשפחה עודכנו כי האב יוסף ובנו דניאל הועברו לבית חולים אחר בניו יורק, שם יש מומחים המטפלים בנפגעי שריפה. מצבם של יוסף ושני בניו משתפר, והרופאים ממתינים שריאותיו של אב המשפחה ינוקו מהעשן ששאף במהלך חילוץ ילדיו.

בתוך כך, בני המשפחה מספרים ל"כיכר השבת" כי ברשויות בברוקלין טרם החליטו האם השריפה פרצה מהחנוכייה שדלקה בבית או שמא מקצר חשמלי: "ההערכה היא שאכן החנוכייה גרמה לשריפה.

"ככל הנראה הכוסיות של נרות החנוכה נשברו וכתוצאה מכך פרצה דלקה. הערכת כוחות הכיבוי היא כי בתוך שלוש דקות הבית כולו בער ולא היה ניתן להציל את האם ושלושת הילדים".

המשפחה מבקשת מהציבור להמשיך ולעורר רחמי שמיים מרובים לרפואת: יוסף בן אהובה מסעודה. שילת אהובה בת עליזה לוזה ודניאל בן עליזה לוזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר