לקח מספר

שודד לא מוצלח: שדד בנק והשאיר מס' ת.ז

כתב האישום שהוגש השבוע בחיפה חשף את השודד הלא יוצלח שאמנם שדד את הבנק אבל הקפיד לא לעקוף את התור ולקח מספר כשהוא מקליד את מספר תעודת הזהות (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בכתב האישום שהוגש נגד פליקס שארץ תושב נצרת עילית בבית המשפט המחוזי בחיפה הוא מואשם בשתי עבירות שוד. את מעשיו, כך טוענת התביעה, ביצע שארץ בעת שהיה במעצר בית בבית אמו אך מתברר כי שארץ הוא עבריין גרוע גם מבחינה מקצועית.

על פי כתב האישום ב-5 בדצמבר הוא לא התאפק, יצא ממעצר הבית, הגיע לסניף בנק דיסקונט בעכו, וכשהגיע תורו הציג לכספרית פתק שהכין מראש: "זה שוד, יש לי נשק, תני לי את הכסף מיד ובשקט". הכספרית המפוחדת העבירה לו 1,850 שקל שהיו בתיבת הכסף בעמדתה ושארץ נמלט בריצה.

יומיים לאחר מכן, נטען בכתב האישום, הגיע שארץ אל סניף בנק דיסקונט בנהריה. הוא שוב איים על הכספרית באמצעות פתק שהציג לה, ועליו נרשם: "זה שוד". גם כספרית זו העבירה לשארץ כסף, והוא נמלט מהסניף.

המשטרה הגיעה למקום, ובבדיקה קצרה גילתה ששארץ שכנראה לא חכם במיוחד הקליד בכניסה לסניף הבנק את מספר תעודת הזהות שלו כדי לקבל מספר לתור מה שהביא למעצרו כעבור זמן לא רב, ובחיפוש בארנקו נמצאו חלק מהשטרות שנשדדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר