ירושלים של?

התושבים זועמים: עיריית ירושלים מחלקת עצי אשוח

חלוקת עצי אשוח לנוצרים בעיר העתיקה בירושלים על ידי העירייה, לרגל החג הנוצרי המתקרב, מכעיסה תושבים האומרים כי לא זכור להם חג יהודי בו חילקה העירייה משהו המסמל אותו (בארץ)

עץ אשוח (אילוסטרציה; שאטרסטוק)

עיריית ירושלים החליטה השנה לחלק לתושבי העיר הנוצרים עצי אשוח לכבוד חג השנה הלועזית החדשה אותו הם יחגגו בקרוב. אך האשוח, המסמל יותר מכל את חגיגות חג המולד, הביא את תושביה היהודיים של ירושלים למחות על החלטה זו.

לטענתם, זה די אבסורד מצד העירייה לחלק סממנים נוצריים מובהקים בחוצות העיר, בעוד שבחגים יהודיים לא נראים עובדי העירייה מחלקים לתושבים מוצרים הקשורים לחג - "ולא חסרים חגים יהודיים" סיימו בסרקזם את דבריהם המצוטטים ב-mynet.

חלוקת עצי האשוח (צילום מסך: אריה קינג בפייסבוק)

מהעירייה נמסר בתגובה לדברים, אותם גיבה חבר המועצה אריה קינג: "בניגוד לנטען, חג חנוכה מתאפיין בעיר בסממן יהודי מובהק, בהצבת חנוכיות במרחב הציבורי ובנוסף בתאורה חגיגית לחג ואירועים רבים המאפשרים לכל תושבי העיר לחוש באווירת החג".

לדברי העירייה, "חלוקת עצי אשוח מתקיימת כבר שנים תחת כל ראשי העיר הקודמים של ירושלים כחלק ממדיניות העירייה לרווחת כל המגזרים המתגוררים בעיר תוך מתן חופש דת ופולחן. יש לציין כי העירייה מכבדת את כל הדתות ומשקיעה תקציבים ותאורה ייחודית גם בחנוכה (ולהבדיל) גם בחג המולד וברמאדן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר