השחיתות בראשל"צ

לאורך כל החקירה: ח"כ דוד ביטן החליט לשמור על שתיקה

ח"כ דוד ביטן, לשעבר יו"ר הקואליציה, בחר היום לשמור על זכות השתיקה ולא השיב על שאלות חוקרי המשטרה - למעט בסוגיית חתונת בתו. "הוצגו לו התכתבויות עם היזם - אבל הוא שתק" (אקטואליה)

(צילום: Roy Alima/Flash90)

ח"כ דוד ביטן, לשעבר יו"ר הקואליציה, בחר בחקירתו היום (ראשון) לשמור על זכות השתיקה ולא השיב על שאלות חוקריו, למעט סוגיית חתונת בתו - כך דיווח הערב העיתונאי משה נוסבאום במהדורה המרכזית של חברת החדשות.

על פי הדיווח; "ביטן ציפה שבתחילת החקירה יציגו לו החוקרים או יעדכנו אותו בהסכם עד מדינה שנחתם - או עם משה יוסף או עם דרור גלזר. משלא הוצג לו הסכם כזה הודיע ביטן לחוקריו כי בשלב זה הוא החליט לבחור בזכות השתיקה".

עוד דווח כי החוקרים הציגו לביטן שאלות על חתונת בתו, ובעניין זה הוא ציין כי יסכים להעביר לידי החוקרים את רשימת המוזמנים לחתונה ומה נתן כל אחד מהם, זאת לאחר שיוסדר נושא צו איסור הפרסום על הרשימה.

בחברת החדשות דווח כי באותו זמן ממש, סמוך לחדר שבו נחקר חה"כ ביטן, הגיעה גם רעייתו חגית לחקירה ונפגשה "באקראי" עם משה יוסף, הדמות המרכזית או הציר המרכזי והמועמד לעד מדינה בפרשה. "אח"כ דרשו החוקרים מרעייתו של ביטן שתמסור היא את רשימת המוזמנים, אך היא השיבה: "הרשימה לא אצלי – היא בידי דוד". ככל הנראה הסיבה: לדוד ביטן יש חסינות ועל כן לא ניתן לאלצו למסור את הרשימה".

"מאוחר יותר הציגו חוקרי המשטרה לביטן שורה ארוכה, יותר ממאה התכתבויות וואטסאפ בינו ובין דרור גלזר ואף שאלו אותו על "מתחם 1,000" בראשון לציון, אך יו"ר הקואליציה לשעבר המשיך לשתוק ולא ענה על אף שאלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר