מיקרופון מדונה אלחוטית X4000: ללא כבלים מיותרים

היום נסקור סוג של מיקרופון, מדובר במדונה אלחוטית X4000 מבית TRX AUDIO שאנו זוכרים לטובה. ה-X4000 היא מדונה אלחוטית מקצועית בעלת תדר UHF הניתן לשינויברירה של התדר כדי לקבל ניקיון ובהירות מקסימלית (צרכנות ,שיווקי)

אסף מגידו | מקודם |
מיקרופון מדונה אלחוטית X4000. (צילום: יחצ)

מיקרופון מדונה אלחוטית X4000

העניין עם הX4000 שהיא נותנת לנו את כל המפרט המלא הזה ועוד גם אפשרות להשתמש בה ללא חשמל למשל באמצעות בידורית ניידת מקצועית, אלא להכניס סוללות למקלט ואנו מוכנים לפעולה ללא חשמל בכלל!

המרחק לשימוש לפי היצרן הוא 60 מטרים, ויש לציין שכל החבילה עצמה קלה מאוד לנשיאה, לא יותר מכמה מאות גרמים בודדים.

כל אלו מציירים תמונה מאוד שלמה של מיקרופון ,אנו נבחן את כל הנתונים אלו בזמן אנו ננסה להעביר לכם את תוצאותינו בצורה הטובה ביותר.

פתיחת האריזה והפעלה

הדבר הראשון שמבחינים הוא כמה קלה האריזה כולה, ניתן לטעות שאין כלום באריזה אך זהו לא המקרה.

בפתיחת האריזה מזהים את המדונה בעלת המשדר המובנה מיד, בעלת רצועה וקשת ונראית עמידה מאוד, כשממקמים אותה נכון על הראש ניתן להרגיש שהמדונה יושבת בצורה נוחה מאוד על הראש ולא זזה גם אם הדובר זז ללא הרף.

ערכת המדונה בזאת מתאימה גם למדריכים, מרצים, נואמים, וכדומה, ויחד עם בידורית ניידת מתאימה ניתן להשתמש בה באוויר הפתוח ללא חשמל כלל.

המקלט עצמו קטנטן. גודלו לא עולה על כרטיס אשראי. בכל חיבור PL זכרי מובנה לחיבור להגברה, אנטנה קטנה להגברת הקליטה, חוגת ווליום, כפתור ONOFF.

מאחור אנו רואים את בורר התדרים המדובר המאפשר לנו מספר רב של אפשרויות לגבי בחירת התדר הרצוי, בנוסף נמצאת גם עינית IR שמעבירה את התדר הנבחר למשדר שממוקם על המדונה עצמה .

שני הקומפוננטים (המדונה, המשדר) אלו שני הרכיבים היחידים שנמצאים בחבילה ושניהם מתואמים בקלות אחרי הכנסת סוללה (למדונה ולמקלט) ולחיצה על כפתור הACT.

יש לציין שבהפעלה הראשונית התיאום התבצע בקלות רבה ובמהירות ונשמר גם לאחר כיבוי המיקרופון והמקלט.

אנחנו ביצענו את הבדיקה באמצעות רמקולים מוגברים מקצועיים אך גם כאמור ניסינו את השימוש באמצעות בידורית מתאימה.

הדבר הראשון ששמים אליו לב הוא כמה עוצמת המיקרופון גבוהה באופן יחסי וההמלצה שלי היא להתחיל מהמינימום ולראות מה מתאים לנו בעלייה מתונה בווליום.

הצלילים הנובעים מהרמקול ברורים וחדים מאוד, כל הברה ואות נשמעות ברורות, ואנחנו לא נאלצים להטות את אוזנינו כדי לשמוע בבירור הקול עוטף קול פינה בחדר באותה צורה.

מנגנון סינון הרעשים המדובר נתן ביצועים מרהיבים ואף לא פעם קיבלנו פידבק או רעש רקע לא רצוי, גם נשימות מחרישות מעט.

אין ספק שהביצועים של המיקרופון היו נפלאים עם רמקול ברמה גבוהה.

עכשיו נעבור לבידורית, באמצעות האפשרות לא להיות זקוק לחשמל להפעלת המיקרופון אז החלטנו לחבר אותו באוויר הפתוח ללא חשמל כלל באמצעות בידורית 12".

כאן הפתיע אותי אף יותר מסנן הרעשים ואולי מלבד מעט רשרושים בהתחלה, שנעלמו כעבור רגע אחרי ברירת התדר המתאים, כל הביצועים של המיקרופון אם זה ניקיון ובהירות הקול וגם עוצמתו היו משביעי רצון ותיפקדו כראוי, היתרון המשמעותי של בידורית על רמקול הוא האפשרות לשימוש ללא חשמל, וכך גם במקום פתוח ללא חיבור חשמל בנמצא המדונה פעלה נפלא גם במקום חיצוני, והביצועים היו מעבר למשביעי רצון.

כל מי שנאלץ להשתמש בהגברה ומיקרופון במקום חיצוני הX4000 בשילוב מדונה יפתור את הבעיה באופן אופטימלי.

מסקנות וחוות דעת סופית

כמו שכבר ציינתי, למוצר זה ה-X4000 ישנם יתרונות רבים כגון: בורר התדרים, הפעלה ללא חשמל וכאמור איכות ועוצמה לא מתפשרת.

מוצר זה יכול להתאים למשימות רבות ושונות: המבנה המהפכני של המדונה תורם לנו בכמה דרכים, הראשונה היא שאנו לא נאלצים להסתובב ולתפקד עם חוטים מסורבלים עלינו, אלא רק עם המדונה עצמה שכאמור יש בה כבר משדר מובנה.

הדרך השנייה שמוצר זה באמת בא לעזרתנו היא האפשרות להשתמש במיקרופון ללא חשמל כלל, ובכך איננו מגבילים את עצמנו למקום אחד , אנו יכולים להשתמש בX4000 באמצעות בידורית מתאימה היכן שנחפוץ .

אחרי בדיקה מעמיקה של הX4000 אני יכול לומר בפה מלא שזהו מיקרופון ברמה גבוהה מאוד ולא מתפשרת, יתאים לכל אחד שמשתמש במיקרופון בעבודתו או בזמנו הפנוי, לדעתי יתאים ביותר למדריכים, מרצים ונואמים.

השימוש ללא ידיים והיעדרות הכבלים המסורבלים מקנה יתרון משמעותי ל-X4000 על שאר המתחרים גם ברמות מחיר גבוהות יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר