"הזמן עובד לרעתנו"

בכיר חרדי מתריע: 'מתקשים למצוא נוסח חדש לחוק הגיוס'

כשלושה וחצי חודשים לאחר שחוק הגיוס המתוקן נפסל בבג"ץ, המפלגות החרדיות מתקשות לקדם חקיקה חדשה • בכיר חרדי ל'כיכר': "אנחנו עובדים קשה ומתקשים, לא פשוט. הזמן לרעתנו" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מליאת הכנסת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כשלושה וחצי חודשים עברו מאז שופטי בג"ץ פסלו את תיקון חוק הגיוס עליו עמלו המפלגות החרדיות למעלה משנתיים, בחודשים הללו ניסו ראשי המפלגות החרדיות והעסקנים הנוגעים בדבר למצוא נוסח חוק חדש שיהיה מוסכם, אך ללא הצלחה.

בכיר חרדי בכנסת העוסק בנושא חוק הגיוס התבטא אמש (שני) בשיחה עם "כיכר השבת" כי "אנחנו מתקשים מאוד מאוד למצוא נוסח חוק מוסכם, צריך שיהיה מוסכם גם בין המפלגות וגם עם הייעוץ המשפטי, עד כה לא הצלחנו".

לדבריו: "הזמן אכן עובד לרעתנו, פתאום ניגרר לבחירות או כל אפשרות אחרת שתתקע את החקיקה, ולך תדע איזו ממשלה תקום ומי יהיה ראש ממשלה. זה באמת לא פשוט, אנחנו בבעיה גדולה, הרבה יותר ממה שחושבים".

כששאלנו האם זו לא טעות להתעכב עם החוק, הוא הגיב: "יש לך - אתה - אולי נוסח מוסכם לחוק גיוס חדש, נוסח שיהיה מוסכם גם מבחינה משפטית, יש לך? אנחנו לא משחקים, עובדים קשה ומתקשים, זה לא פשוט".

גורם אחר העוסק בנושא הוסיף ואמר כי "את עיקר העבודה עושים גפני, פרוש ומקלב. את הש"סניקים אנחנו פוגשים יותר בישיבות משותפות לעיני התקשורת". מנגד, בכיר אחר טוען: "אריאל אטיאס חלק מרכזי מהצוות, הוא קורע עצמו בשביל הנושא, בלי שום אינטרס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר