זכה להלוואת ענק

החסיד מפוניבז' שהיה למיליארדר בברוקלין

שמעון דושינסקי, שביחד עם שותפו יצחק רבינוביץ' מקים מיזם דירות עבור הקהילה החסידית בברוקלין, קיבל הלוואת ענק - כ-35 מיליון דולר - מזרוע ההשקעות של בנק לאומי (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חסידים בוויליאמסבורג. אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

זרוע ההשקעות הריאליות של בנק לאומי, "לאומי פרטנרס", סגרה לאחרונה עסקת 'מזנין' - הנחשבת הלוואה מסוכנת יחסית, המשמשת בדרך כלל לצורך העמדת הון עצמי לפרויקטים של נדל"ן - לקבוצת רבסקי (Rabsky Group) שבשליטת היזמים החרדים שמעון דושינסקי ויצחק רבינוביץ'.

לפי הפרסום ב-TheMarker, ההלוואה הגדולה, בהיקף של כ–35 מיליון דולר, ניתנה לקבוצה שמקימה בימים אלו פרויקט של כ-500 דירות להשכרה בשם "מבשלת הבירה" בשכונת בושוויק (Bushwick), אך היא תשמש את 'רבסקי' לקידום פרויקטים אחרים.

הפרויקט נמצא כבר בשלבים מתקדמים של הקמתו, והוא אמור להניב ריבית שנתית דו-ספרתית נמוכה, ובשל עובדה זו העניקו "לאומי פרטנרס" את ההלוואה הגדולה בלב שקט.

שמעון דושינסקי (43) הוא חסיד וויז'ניץ מונסי מישראל שלמד בישיבת פוניבז', ועבר לשכונת וויליאמסבורג שבברוקלין. דושינסקי נחשב לאחד מיזמי הנדל"ן הפעילים ביותר בשכונה החרדית, כשהוא מציג הכנסות בשווי של מיליארד עד מיליארד וחצי דולר.

את קבוצת רבסקי הקים דושינסקי כדי לבנות דירות למען הקהילה החסידית בשכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר