סערה

ח"כ משה גפני: "אני שונא את הנהגת הציונות הדתית"

במהלך שיחת מסדרון בכנסת עם עיתונאים התבטא גפני בחריפות נגד הנהגת הציונות הדתית ואמר כי הוא שונא אותם. גפני הסביר את שנאתו ואמר כי הם רואים רק את עצמם (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

מאז הבחירות והקמת הממשלה החדשה, הנציגים החרדים ונציגי הציונות הדתית משתדלים לעבוד בשיתוף פעולה ולא לצאת למתקפות הדדיות, אך ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה', התבטא בצהריים (שלישי) כי הוא "שונא את הנהגת הציונות הדתית".

בשיחת מסדרון בכנסת עם העיתונאי אור יזרעאלי מערוץ הכנסת ושרית אביטן כהן מ'מקור ראשון', התבטא גפני: "אני שונא את ההנהגה הציונית דתית, לא באופן אישי. הם כמו שהחרדים היו לפני 50 שנה. רואים רק את עצמם".

בהמשך צייץ יזרעאלי כי יתכן שדבריו של גפני על הציונות הדתית הם כתוצאה לכך שהחרדים מתקשים למצוא נוסח לחוק הגיוס החדש, כפי שדווח ב"כיכר השבת".

מוקדם יותר פורסם כי בכיר חרדי בכנסת העוסק בנושא חוק הגיוס התבטא אמש (שני) בשיחה עם "כיכר השבת": "אנחנו מתקשים מאוד מאוד למצוא נוסח חוק מוסכם, צריך שיהיה מוסכם גם בין המפלגות וגם עם הייעוץ המשפטי, עד כה לא הצלחנו.

"הזמן אכן עובד לרעתנו, פתאום ניגרר לבחירות או כל אפשרות אחרת שתתקע את החקיקה, ולך תדע איזו ממשלה תקום ומי יהיה ראש ממשלה. זה באמת לא פשוט, אנחנו בבעיה גדולה, הרבה יותר ממה שחושבים".

אמש נרשם עימות בוועדת הכספים בין ח"כ גפני לח"כ בצלאל סמוטריץ' סביב סירובו של גפני להעלות להצבעה העברת 31 מיליון שקלים להתיישבות צעירה, בטענה כי מפלים את הערים החרדיות בהקצבות ביו"ש ומעבירים כספים רק להתיישבות קהילתית.

"הפסקתי לעבוד באופן אלגנטי", אמר גפני לסמוטריץ'. "אני לא עובד אצל אף אחד יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר