בעקבות 'כיכר'

פרסום ראשון: ראשי המפלגות החרדיות ידונו על חוק הגיוס

ראשי המפלגות החרדיות, דרעי, ליצמן, גפני ופרוש ואריאל אטיאס ייפגשו אחר-הצהריים בכנסת לדיון מיוחד בנושא חקיקת חוק הגיוס המתוקן. על הפרק: פסיקת ההתגברות (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, ליצמן, גפני ואטיאס (צילומים: יונתן זינדל, הדס פרוש, תומר נויברג, מרים אלסטר - פלאש 90)

פרסום ראשון: ראשי המפלגות החרדיות ייפגשו אחר-הצהריים (שלישי) בכנסת לדיון מיוחד בנושא קידום חקיקת חוק הגיוס המתוקן לאחר פסילתו בידי בג"ץ, לפני כשלושה וחצי חודשים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בפגישה צפויים להשתתף יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני, סגן שר החינוך מאיר פרוש, וכן נציג ש"ס בדיונים על חוק הגיוס, השר לשעבר אריאל אטיאס, ועו"ד יצחק מירון שעורב בהליך המשפטי של החוק לבקשת המפלגות החרדיות.

יצוין כי בקרב ראשי המפלגות החרדיות עדיין לא התקבלה החלטה האם לדרוש כי החוק יכלול את פסיקת ההתגברות בשל החשש כי בג"ץ בראשות הנשיאה אסתר חיות ישוב ויפסול את החוק.

מוקדם יותר צוטט בכיר חרדי בכנסת, העוסק בנושא חוק הגיוס, בשיחה עם "כיכר השבת" כשאמר כי "אנחנו מתקשים מאוד מאוד למצוא נוסח חוק מוסכם, צריך שיהיה מוסכם גם בין המפלגות וגם עם הייעוץ המשפטי, עד כה לא הצלחנו".

לדבריו: "הזמן אכן עובד לרעתנו, פתאום ניגרר לבחירות או כל אפשרות אחרת שתתקע את החקיקה, ולך תדע איזו ממשלה תקום ומי יהיה ראש ממשלה. זה באמת לא פשוט, אנחנו בבעיה גדולה, הרבה יותר ממה שחושבים".

כששאלנו האם זו לא טעות להתעכב עם החוק, הוא הגיב: "יש לך - אתה - אולי נוסח מוסכם לחוק גיוס חדש, נוסח שיהיה מוסכם גם מבחינה משפטית, יש לך? אנחנו לא משחקים, עובדים קשה ומתקשים, זה לא פשוט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר