מכת חשמל

האישה שקיבלה את חשבון החשמל הגדול בעולם

"העיניים שלי כמעט יצאו מחוריהן", סיפרה מארי בת ה-58, עת קיבלה את חשבון החשמל שלה ונחשפה למימדי הסכום הנקוב. לאחר שפנתה לחברה, התבררה הטעות הגדולה (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אתם מקבלים את חשבון החשמל ונזכרים בכל הפעמים בהם שכחתם את הדוד דולק, ובשבתות בהם המזגן פעל מכניסת השבת עד צאתה, ומפחדים לראות את החשבון? תהיו רגועים, כי חשבון חשמל כמו שקיבלה מארי הורומנסקי המתגוררת ב‏פנסילבניה‏ שבארה"ב לא תקבלו כנראה גם אם תפעילו חוות ביטקווין פרטית משלכם.

מרי שנכנסה לאינטרנט כדי לבדוק את חשבון החשמל החודשי שלה כמעט חטפה התקף לב מהספרות הרבות שהרכיבו את חשבון החשמל. הסכום שהיה נקוב בחשבונית גילה למרי כי החוב שלה עומד על כ-284,460,000,000 דולרים, אותם צריכה לשלם עד ה-18 בנובמבר 2018.

"העיניים שלי כמעט יצאו מחוריהן", סיפרה מארי בת ה-58, לעיתון הטיימס האירי. בנוסף סיפרה בראיון כי היא תהתה אולי החוב המטורף, יכול לנבוע מכך שהיא הפעילה את נורות חג המולד בצורה לא נכונה.

חשבון החשמל (צילום מסך מפייסבוק)

לאחר שבנה של מארי פנה אל חברת החשמל, התברר כי אכן מדובר בטעות והסכום אותו היא צריכה לשלם עומד רק על 284.46 דולרים.

דובר החברה, מארק דורבין, הסביר שהטעות המבהילה קרתה בגלל הנקודה העשרונית שהונחה בטעות במקום הלא נכון, מה שהפך את הסכום לגדול יותר מחשבון חשמל של עיר שלמה. "לא חושב שאי פעם בחיי, ראיתי חוב כזה של מיליארדי דולרים", אמר דורבין, "אנו מעריכים את נכונותה של הלקוחה ליצור איתנו קשר בנוגע לטעות".

לאחר המקרה המפחיד, סיפרה מארי בראיון, כי היא המליצה בהומור לבנה לקנות לה כמתנה "קוצב לב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר