בגילופין וללא רישיון

המרדף הלילי במזרח ירושלים הסתיים במעצר • צפו

נהג שעורר את חשדם של בלשי אגף התנועה במזרח ירושלים התבקש לעצור אך המשיך בנסיעה. לאחר מרדף קצר ומתועד, הוא נעצר והתברר כי נהג בגילופין וללא רישיון נהיגה (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות סמויה של בלשי אגף התנועה במזרח ירושלים הלילה (שלישי) כנגד עבירות תנועה מסכנות חיים, הבחינו השוטרים בחשוד הנוהג ברכב באופן שעורר את חשדם.

הנהג החשוד התבקש לעצור בצד הדרך אך לא נענה לקריאות השוטרים. בנוסף, לפי החשד, השליך מחלון רכבו בקבוק אלכוהול. לאחר מרדף קצר, נחסם הנהג על ידי השוטרים ונעצר לבדיקה. התברר כי מדובר בתושב מזרח ירושלים בן 25.

החשוד הציג בפני השוטרים רישיון נהיגה, ובחיפוש שבוצע ברכבו אותרו מספר ממצאים המעידים שעל פי החשד צרך אלכוהול ונוהג בגילופין. בבדיקה שערכו השוטרים לזהותו, עלה כי החשוד הורשע בעבר פעמיים בגין עבירות דומות וכי אין ברשותו כלל רישיון נהיגה תקף מזה מספר שנים, ועפ"י החשד הציג בפני השוטרים רישיון נהיגה מזויף.

בבדיקה ראשונית שנעשתה לחשוד לאיתור אלכוהול, הוא נכשל. החשוד נעצר והובא לחקירה באגף התנועה בירושלים בחשד לזיוף מסמכים, נהיגה בגילופין ונהיגה ללא רישיון נהיגה תקף.

בעל הרכב בו נהג החשוד, זומן לשימוע באשר להשבתת הרכב בפני קצין משטרה.

היום, הוגש כנגדו כתב אישום בגין העבירות המיוחסות לו ויתבקש מעצרו עד תום ההליכים כנגדו.

במשטרה אומרים כי "שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל פועלים כל העת בפעילות מבצעית גלויה וסמויה במטרה לאתר את אותם עבריינים המרשים לעצמם לעבור על החוק ולבצע עבירות חמורות המסכנות חייהם שלהם ושל משתמשי הדרך. כנגדם פועלת המשטרה ביד קשה ובלתי מתפשרת למיצוי מלוא חומרת הדין".

הרישיון המזוייף

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר