מעל 40% מהישראלים תומכים בחרם כלכלי על ואדי ערה

הסקר שבוצע על ידי מכון הסקרים "שווקים פנורמה" הוזמן על ידי מפלגת ישראל ביתינו. עוד בסקר: ישראל ביתינו 9 מנדטים, וליברמן הכי ראוי לכהן כשר הביטחון. וכמה מנדטים לש"ס? (פוליטי)

הפרות סדר בוואדי ערה (צילום: נאסר אשיטייה פלאש 90)

מנהלת מפלגת ישראל ביתנו עתידה להתכנס ביום ראשון הקרוב לרגל הקמתו של המטה המוניציפלי כחלק מהיערכות המפלגה לבחירות המקומיות שיתקיימו בחודש נובמבר 2018. במפלגה הזמינו סקר פרטי שמנבא להם תשעה מנדטים אותם יקבלו באם הבחירות יתקיימו היום

ממצאים נוספים שעלו מן הסקר מפלגת השלטון "הליכוד" תגרוף 24 מנדטים, יש עתיד 19, המחנה הציוני 17, הרשימה המשותפת 13, הבית היהודי 10, יהדות התורה 8, כולנו ומרצ 7 כל אחת, ולש"ס שלפי סקרים רבים לא עוברת את אחוז החסימה מעניק הסקר 6 מנדטים.

בסקר נשאלו הנסקרים באיזו מידה הם מרוצים אם בכלל מתפקודה של הממשלה 43% מהנשאלים השיבו שהם בכלל לא מרוצים או לא כל-כך מרוצים. 31% מרוצים או מאוד מרוצים. על פי הסקר שהזמין ליברמן נמצא שר הביטחון ליברמן עצמו ראשון במידת ההתאמה לתפקיד שר הביטחון מבין השמות שהוזכרו לנשאלים - 21.5% לעומת 21% למשה (בוגי) יעלון, 20.2% לגבי אשכנזי 10.5% לאהוד ברק ו-8.5% לנפתלי בנט.

הנסקרים נשאלו מהי עמדתם לגבי קריאתו של ליברמן להחרים את ערביי ואדי ערה. 41.9% ענו שהם מתנגדים, לעומת 40.9% שתומכים.

"שווקים פנורמה" בניהולו של יוסי ודנה, הוא המכון שערך את הסקר שכלל 612 מרואיינים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה - 4%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר