מופע קונסרבטוריון רון שולמית: מקצועיות שנוגעת בלב ובנשמה

המופע המושקע והמקצועי "לראות את הקולות" 2 נכתב על ידי שושי ברוידא ותזמורת זמורה שעל ידי רון שולמית ביצעה בו קטעים מקצועיים ומרגשים: ""סיפור המופע המטלטל והמרגש כאחד, הוא בעצם הסיפור של כולנו" (מוזיקה, שיווקי)

מופע קונסרבטוריון רון שולמית. (צילום: יחצ)

קונסרבטוריון רון שולמית המוביל את המוזיקה החרדית המקצועית, נטל חלק מרכזי במופע מיוחד ומרגש "לראות את הקולות 2" שסחף וריגש קהל רב בשבועות האחרונים במספר במות ברחבי הארץ.

במופע המרגש הושקעו סטנדרטים בינלאומיים: השקעה כלכלית של קרוב לרבע מיליון ₪, שעות של אימון מוזיקאלי מקצועי ע"י המומחים הגדולים בתחום, במאיות, מפיקות ואמניות מהשורה הראשונה. ניהול אומנותי של מופע מיוחד זה הינו של חני שטרן קונצ'רטו, הניהול טכני - שושי ברונר. כתיבת המופע: שושי ברוידא.

הקטעים המוזיקאליים במופע הינם ניגונים יהודיים או שנכתבו ע"י מלחינים יהודיים מפורסמים והם מבוצעים במופע ע"י תזמורת 'זמורה' בניצוח רינה שייפר בליווי סולנית הקלרינט הבין לאומית - אורית אורבך, התזמורת היא מבית קונסרבטוריון רון שולמית בירושלים - הקונסרבטוריון הוותיק בארץ שקיים מעל 100 שנה, ובוגריו לאורך השנים הינם המוסיקאים המפורסמים בישראל ובעולם. הנגניות במופע הינן ברובן בוגרות חרדיות של הקונסרבטוריון המקצועי רון שולמית אשר רכשו פיתוח שמיעה מוזיקאלי, יכולות על בנגינה ובעיקר הפנימו את המהות והמשמעות של תורת המוסיקה.

סיפור המופע מלווה כנרית אחת ושלוש דמויות מסתוריות שמנהלות את חייה - אלו מסייעים או מפריעים לה להתמודד עם מסכת חיים ולבטים לא קלים בכלל, עד לרגע שהיא ניצבת בפני דילמה מטלטלת המאיימת לפגוע בה בצורה קשה ביותר. המופע לוקח בצורה מרגשת את הנוכחים למחוזות של התמודדות ושבר, משבר וגבורה ומעביר בצורה חדה את המסר החינוכי ראשון מהמעלה - כיצד לשמוע את הקול הפנימי היהודי ולהגשים אותו. "סיפור המופע המטלטל והמרגש כאחד, הוא בעצם הסיפור של כולנו" אומרות המפיקות, "כשתזמורת פוגשת הצגה, נברא כאן קסם ונולד סיפור שאין מקום אחר שיכול להמחישו בצורה מדהימה שכזו".

קונסרבטוריון רון שולמית שמעמיק את פעילותו במגזר החרדי, זוכה כיום לניהולו המקצועי של המאסטרו ד"ר אורי ברנר - קומפוזיטור ידוע ובעל שם בכל העולם, אשר פועל לקדם כל תלמיד לפי יכולתו ולהעניק לו את המשמעות שמאחורי תורת המוסיקה, פיתוח שמיעה וכדו' כשלכל זה מתווסף כמובן ליווי חינוכי ייחודי עם דגש לבניית ריכוז, ביטחון עצמי ויכולת למידה אצל כל תלמידה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר