עשרת הדברות השבועיות: בוגי והתמונות המטושטשות

למה הצלם התקשה להוציא תמונה לא מטושטשת של בוגי יעלון? ומהו ההישג המשמעותי של המשטרה בפרשת דוד ביטן? 10 דברות בשבוע - הטור הסאטירי של אריאל שרפר (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

עימות בין צלם לבוגי יעלון בהפגנת השמאל-ימין-שמאל בירושלים: הצלם אמר לבוגי לפנות ולהסתכל ימינה והוא התעקש כל הזמן לפנות לשמאל מרכז. התמונה יצאה מטושטשת...

2

ראש הממשלה נתניהו אמר השבוע כי אחרי הצהרת טראמפ על ירושלים הוכח שהפלסטינים לא רוצים שלום. לקח לו הרבה זמן אבל בסוף הוא הבין רמז... טראמפ לעומת זאת חושב שהפלסטינים ירצו שלום אחרי שיעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים בעוד כמה שנים. ייקח לו הרבה זמן אבל יש דברים שהוא לא יבין לעולם.

3

נשיא גואטמאלה הודיע על העברת השגרירות לירושלים. טוב, הוא היה חייב לעשות משהו לפני הנשיא טראמפ וזה הדבר היחיד שעלה לו בראש...

4

המשטרה רשמה לעצמה הישג משמעותי בפרשת השחיתות בעירית ראשל"צ: הצליחה להשתיק את ח"כ דוד ביטן לחמש שעות רצוף

5

הצעירה הפלסטינית שתקפה קצין צה"ל בשומרון ניסתה כל טקטיקה כדי להשתחרר ואפילו טענה שהיא דתיה שחשבה שהוא בא לגייס אותה. בסוף היא נשברה והודתה שניסתה להרביץ לחייל כי עדיין לא למדה במדרסה איך לחטוף נשק בעשר שניות.

6

במסגרת ההסתייגויות מחוק ההמלצות קרא סגן יושב-ראש הכנסת ח"כ אייכלר את תפילת הדרך במענה לבקשת אחד מעוקביו של ח"כ חסון. כנראה שחסון לא הבין את הרמז כשאייכלר קרא: "ותצילנו מכל מיני פורעניות המתרגשות לבוא לאולם"

7

ח"כ איתן כבל הפך בשל הפיליבסטר שאינו נגמר על חוק ההמלצות לכבל מאריך אך כדי לרצות את שומרי המסורת החליט לשים כיפה על ראשו ולקרוא קטע ממגילת איכה בנוסח תימני. יש שמועה ששרת התרבות רגב פנתה לכבל והציעה לו לקרוא קטע ממגילת העצמאות בנוסח ימני.

8

עיריות נוספות במרכז ובהן חולון וראשון לציון אישרו חוקי עזר עירוניים לפתיחת עסקים בשבת. אולי הם חושבים שלמדינת תל-אביב אין גבולות...

9

ראש הממשלה נתניהו הצהיר במסדר סיום קורס טיס כי ההחלטה אם יהיה שקט בעזה – תלויה בעזה. הנשיא טראמפ צייץ בתגובה שהלוויין האמריקני לא ראה שום החלטה תלויה בעזה ומחק ציוץ בו תהה למה אין על השולחנות כנפיים ב"מסדר כנפיים"...

10

ועדת השמות בעירית ירושלים החליטה לשנות קטע מרחוב בר-אילן בבירה ל-"צומת מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל". מתי החילונים בוועדת השמות יבינו שמרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ייסד את ש"ס ולא את צומת?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר