"מעוות וקטנוני"

תפנית בחקירת נתניהו: המלצות המשטרה יידחו

המלצות המשטרה בחקירות נתניהו, מפניהן הוא חושש, לא צפויות בזמן הקרוב. מסתמן כי הוא ידרש לחקירה נוספת. במקביל דווח כי שרה נתניהו קיבלה גם מעילים ממילצ'ן (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (צילום: AMos Ben Gershom/GPO)

חקירת פרשת המתנות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, 'תיק 1000', במרכזו החשד כי הוא קיבל טובות הנאה מאנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, צפויה להימשך מעבר לצפוי.

על פי הפרסום הערב (חמישי) ב'חברת החדשות', יתכן ונתניהו יזומן לחקירה נוספת לצורך השלמות חקירה שהצורך בהם התעורר לאחרונה, ובשל כך צפויות המלצות המשטרה להתפרסם רק בעוד כחודש וחצי.

הפרשן אמנון אברמוביץ' דיווח לגבי הפרשה עצמה, כי מדובר בתיק עמוק, מהותי ומגוון, במסגרתה נחקרו והעידו עשרות עדים. כזכור, נתניהו נחקר כבר 7 פעמים, כשחקירותיו האחרונות על ידי יחידת להב 433 של המשטרה ארכו כארבע שעות.

נתניהו: "רוב המלצות המשטרה - לפח" (צילום ארכיון: אסף מגל, ynet)

עוד דווח הערב, ב'חדשות עשר', כי המשטרה בודקת אם בני הזוג נתניהו לא הסתפקו בסיגרים, תכשיטים ושמפניות אותם קיבלו מאיש העסקים ארנון מילצ'ן, אלא אף דרשו - ליתר דיוק, דרשה - ממנו כי ירכוש בעבורם מעילים בשווי אלפי שקלים.

לפי פרסום זה, שרה נתניהו פנתה לפני כשנתיים וחצי להדס קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן, וביקשה ממנה מעילים למשפחתה. כשאלו נרכשו, סירבה נתניהו לקבל חלק מהם.

תגובת משפחת נתניהו לפרסום בחדשות עשר: "עוד הדלפה מגמתית שאין בה כלום, מדובר במתנת יום הולדת שמוצגת שוב באופן מעוות וקטנוני כדי לנסות ולנגח את ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר