הפגנות השמאל

אלפים בהפגנה נגד "השחיתות השלטונית"

אלפים הפגינו הערב בת"א נגד "השחיתות השלטונית". במהלך ההפגנה הונף שלט עליו נכתב: "בוגדיהו". יו"ר הקואליציה: "לעצור את ההסתה בטרם יהיה מאוחר" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפגנת השמאל בת"א, הערב (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

אלפי מפגינים הגיעו הערב (מוצ"ש) להפגין בתל אביב נגד "השחיתות השלטונית", בין השלטים נצפה שלט עליו נכתב: "בוגדיהו".

יו"ר הקואליציה דוד אמסלם הגיב לשלט בחריפות ואמר: "הפגנות השמאל התחילו בלחץ פסול נגד גורמי האכיפה, המשיכו בתמונות שלי ושל ביטן כקופים וצ'חצ'חים, הגיעו בשבוע שעבר לגיליוטינה והסתה לרצח והערב - שלט 'בוגדיהו' נגד ראש הממשלה".

לדבריו: "המפגינים ברוטשילד רוצים להחליף שלטון שלא באמצעות הקלפי ובדרך הם חוצים קווים אדומים פעם אחר פעם. ראשי השמאל, לפיד וגבאי, חייבים לעצור את ההסתה בטרם יהיה מאוחר מדיי".

במהלך ההפגנה קראו המפגינים לשלוח את ראש הממשלה בנימין נתניהו לכלא. עו"ד אלדד יניב, ממארגני המחאה, אמר: "כל האידיוטים שהגיעו עם שלטי חרבות ופטישים - תורידו את השלטים, אל תתנו להם להרוס לנו, אנחנו התקווה".

יניב התייחס לשלט שעליו נכתב "בוגדניהו" ואמר: "ראיתי פה עשרות אלפים דגלי ישראל ועשרות אלפי אנשים ועשרות אלפי פטריוטים ישראלים. אל תחפשו כמו מיקרוסקופ שלט של בגידה, כי פה זה לא כיכר ציון. לא יהיה פה ארון קבורה ולא רבין במדי אס. אס ולא ביבי במדי אס. אס. יש פה ישראלים פטריוטים שרוצים את המדינה שלהם בחזרה".

אב הבית לשעבר מני נפתלי התייחס לשלט ואמר: "זה לא רצוי, כל שבוע יש פרובוקציה חדשה ואנחנו לא אחראים עליה. אלה לא חבר'ה שלנו, יש אנשים שמנסים לחבל בהפגנה, אנחנו לא יודעים מי מניף את השלטים האלה ומגנים כל שלט שהוא לא במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר