יוצא לקרב

אלי ישי לתורמים: "עול החובות מאחורינו"

יו"ר 'יחד' אלי ישי כינס בסוף השבוע את תורמי המפלגה והכריז: כל החובות מאחורינו. ישי הודיע על יציאה לדרך במאבק על הכנסת נציגים לרשויות המקומיות (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי ותורמי המפלגה, שלשום (צילום: ויקטור מזוז)

יו"ר 'יחד' אלי ישי כינס ביום חמישי את תורמי המפלגה באולמי טליה באשקלון בכדי לצאת לקרב בבחירות לרשויות המקומיות. במהלך האירוע הודיע ישי: סיימנו לשלם את כל חובות המפלגה מהבחירות לכנסת.

כשלוש שנים לאחר הבחירות לכנסת ה-20, ולאחר שהסתבך בחובות של מיליונים בשל הכישלון בבחירות והעובדה שלא עבר את אחוז החסימה, אלי ישי הכריז השבוע כי הצליח לכסות את כל החובות.

כעת ישי נערך לבחירות לרשויות המקומיות בכדי לנסות ולהכניס נציגים בערים הגדולות, כמה שיראה כקמפיין הכנה לקראת הבחירות לכנסת ה - 21. כזכור, בכנס שיזם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לפי כחודשיים, הוא יסמן את ישי כמטרה מרכזית בשנה הקרובה.

הגר"מ מאזוז, שלשום

במהלך הערב אמר ישי לתורמים: "מי היה מאמין שנגיע לרגע הזה כאשר עול החובות מאחורינו. לאחר הבחירות אנשים כבר הספידו את התנועה, אבל אתם האמנתם ביושרה, בדרך, באמת, ונתתם את עצמכם למענה, למרות כל מה שעבר, וב"ה היום אנחנו כבר נערכים לבחירות הבאות בייתר עוצמה וכח".

לדבריו: "אני בטוח שלא נאכזב אתכם, יחד תהיה בכנסת הבאה, הקול הישר נקי כפיים, שמקדש שם שמים, שמחויב אך ורק למען הציבור, בלי אינטרסים אישיים, ישמע בבחירות הבאות. היום יותר מתמיד אני רואה בכל מקום שאני מגיע, את האהבה, את התמיכה, את הגיבוי, את ההבנה, את הגעגוע, ואני בטוח שאנחנו נגשים להם את החלום הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר