החל ממחר

תעריפי הנסיעה במנהרות הכרמל יוזלו ב-30%

החל ממחר (יום שני) תעריפי הנסיעה במנהרות הכרמל יוזלו ב-30%. ההסכם יוזיל את הנסיעה לרכבים מנויים פרטיים עד שנת 2025 וישפר את מצב התחבורה באזור חיפה (תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מנהרות הכרמל ( Avishag Shaar Yashuv/Flash90)

בשורה לנהגים: החל ממחר, יום שני, 1 בינואר 2018, יוזלו תעריפי הנסיעה למנויים פרטיים במנהרות הכרמל. משרד האוצר וחברת כרמלטון – זכיינית מנהרות הכרמל, חתמו במהלך סוף השבוע האחרון על ההסכם להוזלת תעריפי הנסיעה למנויים העושים שימוש בכלי רכב פרטיים במנהרות הכרמל.

כאמור, ממחר יופחת תעריף הנסיעה אלה, ויעמוד על 6.95 ש"ח למקטע כולל מע"מ, (זאת במקום 9.86 ש"ח). תעריפי יתר המשתמשים, יעודכנו על פי הסכם הזיכיון.

ההטבה הניתנת למשאיות קלות (עד 12 טון) מנויות בשיעור 40% שהחלה בשנת 2016 תימשך. המתווה כפי שסוכם ייושם במשך 7 שנים, עד סוף שנת 2024.

שר האוצר, משה כחלון: "מדובר בבשורה גדולה עבור תושבי חיפה והקריות. ההסכם החדש יקל על הכיס של הנהגים ועל עומסי התנועה בעיר. לא השלמנו עם העובדה שהמחיר יעלה בתחילת 2018 וניהלנו בחודש האחרון משא ומתן אינטנסיבי בכדי להביא להפחתתו. נמשיך לעשות ככל הניתן בכדי לחזק את העיר חיפה ולהקל על חיי התושבים ויוקר המחייה בעיר."

מכרמלטון נמסר: אנו מברכים על הסיכום עם משרד האוצר, המאפשר הפחתה משמעותית של תעריף האגרה למנויי הפרויקט, שהם עיקר המשתמשים בו, ומאמינים כי ההסכם יביא לניצול מירבי של מנהרות הכרמל כפרויקט תשתיות לאומי, יסייע בחיסכון בזמן, בדלק, בצמצום פליטות מזהמים, ובשיפור איכות האוויר ואיכות החיים של תושבי חיפה והסביבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר