המתיחות בדרום

נתניהו על אבי גבאי: "מצקצקים בתקשורת"; גבאי: "איבדנו את ההרתעה"

ראש הממשלה נתניהו תקף את אבי גבאי ואמר: "לכל אלה שמצקצקים בתקשורת, ולא הובילו החלטה ביטחונית - אני מציע להירגע". גבאי בתגובה: "איבדנו את ההרתעה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גבאי ונתניהו (צילום: מרים אלסטר והדס פרוש - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להתחממות הנמשכת בגבול הדרומי ואמר: "ישראל רואה בחמאס אחראית לכל ירי לעברנו משטח רצועת עזה".

לדבריו: "מאז שהשמדנו את מנהרת הטרור שחדרה לשטחנו לפני כמה שבועות, צה"ל תקף כ-40 יעדים של החמאס, כולל תקיפה נוספת של חיל האוויר אתמול בלילה".

נתניהו העביר מסר ליו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי שתקף אותו ביום שישי ואמר: "לכל אלה שמצקצקים בתקשורת, אנשים שלא נשאו באחריות ביטחונית אפילו דקה אחת וגם לא הובילו החלטה ביטחונית אפילו פעם אחת - אני מציע להם להירגע.

"אני, שר הביטחון יחד עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראשי זרועות הביטחון, מובילים מדיניות תקיפה ואחראית שהממשלה הזאת מגבה, מדיניות שהפכה את ישראל בשנים האחרונות לשקטה יותר, בטוחה יותר, מזה עשרות שנים. הניסיונות לפגוע בנו לא עברו מן העולם, אבל המדיניות שלנו היא ברורה - מי שמנסה לפגוע בנו, אנחנו פוגעים בו".

בתגובה לדבריו אמר אבי גבאי: "הבטחת לרסק את החמאס בעזה ואתה מחזיק אותו בחיים. הבטחת שלא לשחרר מחבלים. שחררת, וגרמת לזה שאחד מהמחבלים, יחיא סנואר, הוא ראש החמאס בעזה. מינית שר ביטחון שרגע לפני אמרת עליו שהוא לא ראוי להיות פרשן צבאי. חמאס יורה על הדרום כבר יותר מחודש ואתה שותק. איבדנו את ההרתעה בעזה ואתה נושא באחריות לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר