מחזון איש - לראב"ד

איש אמונו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין - הרב דוד שפירא

במלאות ה'שבעה' להסתלקות מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, הסתגר הגאון רבי גרשון אדלשטיין במשך דקות ארוכות עם הרב דוד שפירא והחליט למנותו לנאמנו האישי בכלל הנושאים הציבוריים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: משה גולדשטיין)

חשיפת "כיכר השבת": עם תום ימי השבעה להסתלקותו של מנהיג הדור מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן זצ"ל, עלו כדי מרן ומספר מקורבים אל מעונם של גדולי ישראל לכתיבת אות בספר תורה שנכתב לעילוי נשמתו ולזכרו הטהור של מרן זצ"ל על ידי מקורבו הרב יעקב רוזנשטיין.

ביקור משמעותי במיוחד היה במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, כאשר ראש ישיבת סלבודקה, הגאון רבי דב לנדו, טרח ועלה להשתתף במעמד.

הגר"ד אדלשטיין בבר מצווה לבן הרב דוד שפירא (באדיבות המצלם)

בתחילת המפגש שאל הגר"ג אדלשטיין את הנוכחים מי ממקורבי מרן ראש הישיבה זצ"ל נמצא בחדר וכאשר התברר שבין היתר נוכח גם נאמן הבית הרב דוד שפירא נחה דעתו ואמר כי אפשר להתחיל בכתיבת האותיות.

כעת חושף "כיכר השבת" כי מיד לאחר המעמד ביקש הגר"ג אדלשטיין מהרב דוד שפירא להיכנס לחדרו, שם התסגר עמו למשך זמן ממושך.

הרב דוד שפירא מאחורי הגר"ג אדלשטיין והגר"ד לנדו (צילום: משה גולדשטיין)

עד הימים האחרונים סירבו הכל לגלות מה נאמר באותה שיחה סגורה אולם מפרטים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי במהלך השיחה הנדירה ביקש הגרי"ג מנאמנו של מרן ראש הישיבה זצ"ל לשמש מעתה ואילך כנאמנו ויפעל מטעמו בכל הנושאים הציבוריים והפוליטיים.

במהלך השיחה הבהיר הגר"ג אדלשטיין כי בשנים האחרונות ניהל הרב דוד שפירא ביד רמה את המערכות הציבוריות השונות ביהדות החרדית בנאמנות מוחלטת לפי הוראותיו של סבו הדגול מנהיגן של כלל ישראל בכל נושא ועניין, וביצע את השליחויות על הצד היותר טוב, ולכן הוא מבקש שהרב שפירא ימשיך במלאכתו ויהיה שליחו האישי בנושאים הללו בהם התמחה רבות.

כעת חושף "כיכר השבת" כי הרב דוד שפירא הביע הסכמתו לעניין ויפעל יחד בצמידות ובשיתוף פעולה מלא לצד הנין הרב מוטי פלאי.

הגר"ג אדלשטיין בלחיצת יד לרב דוד שפירא במלאות ה'שבעה' (צילום: משה גולדשטיין)

ל"כיכר השבת" נודע עוד כי הגרי"ג אדלשטיין בשיחותיו לאחרונה עם ראשי ישיבות ורבנים הביע הערכה עצומה לניסיונו ופעילותו של הרב דוד שפירא ועל כן החליט כי הוא יהיה שליחו ונאמנו בכל ענייני הציבור.

יצוין כי מדובר בהחלטה משמעותית שהתקבלה בראב"ד 17 המגלה טפח כיצד יפעלו הדברים מבחינה ציבורית מעתה ואילך במפלגה החרדית הליטאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר