בפעילות במא"ש

אישום: השוטר שיקר כי הותקף על ידי חרדי במאה שערים

כתב אישום הוגש נגד שוטר בן 30, ירון סיסו, המשרת בזרוע המבצעית של ימ"ר ירושלים בגין שזורת עבירות חמורות לאחר ששיקר והביא למעצרו של אדם בחשד לתקיפת שוטר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שוטרים במאה שערים (ארכיון. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות המדינה הגישה בצהריים (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שוטר בן 30, ירון סיסו, המשרת בזרוע המבצעית של ימ"ר ירושלים בגין עבירות מרמה והפרת אמונים, שיבוש מהלכי משפט וידיעות כוזבות.

על פי כתב האישום, השוטר מואשם כי מסר הודעה כוזבת בנוגע לפעילות בשכונה החרדית מאה שערים. בעקבות הדיווח הכוזב נעצר ונחקר אדם שנכח במקום בחשד לתקיפת שוטר והשתתפות בהפרות סדר.

האירוע התרחש לפני כמחצית השנה כאשר נערכה פעילות משטרתית יזומה בשכונת מאה שערים בירושלים שתכליתה מניעת תקיפת חיילים לובשי מדים על ידי תושבים בשכונה.

במהלך הפעילות, התפתחה במקום מהומה ומספר שוטרים הותקפו על ידי תושבי השכונה. במהלך הפעילות נכח במקום המתלונן אשר צילם את ההתרחשות בין השוטרים לבין אחד ממכריו, בהמשך נעצר המתלונן והובא לתחנת המשטרה.

על פי כתב האישום, "בתחנת המשטרה מסר השוטר הודעה כוזבת לפיה במהלך הפעילות זיהה את המתלונן תוקף שוטר אחר בעודו מבצע מעצר של חשוד. עוד טען הנאשם בכזב, כי המתלונן ניסה למנוע את מעצרו של החשוד. הנאשם הוסיף כי לפת את המתלונן, הכניסו לניידת ואזק אותו, ולאחר מכן, בראותו בתחנה, הודיע לו על מעצרו בגין תקיפת שוטר והפרעה למעצר וכן זיהה אותו באמצעות תעודת זהות. כל זאת כתב הנאשם בכזב, כאשר לאמיתו של דבר הוא כלל לא ביצע את מעצרו של המתלונן, ובדה מליבו את התרחיש לפיו המתלונן תקף את השוטר וניסה למנוע את מעצרו של החשוד".

עקב מעשיו האמורים של הנאשם נחקר המתלונן באזהרה במפלג חקירות ירושלים, בחשד להשתתפות בהפרות סדר ובחשד לתקיפת שוטר כדי להכשילו בתפקידו בעת שביצע מעצר.

על פי כתב האישום, השוטר מסר ידיעה על עבירה כשהוא יודע שהידיעה כוזבת. כמו כן, עשה דבר בכוונה להכשיל הליך שיפוטי ולהביא לידי עיוות דין, וכן עשה במילוי תפקידו מעשה מרמה והפרת אמונים הפוגע בציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר