מתקפה מבית

בנט נגד ליברמן: ילדותי, יגרום לבחירות • צפו

יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט תקף את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וכינה את התנהגותו ילדותית והזהיר כי המשחקים האלו יובילו לבחירות. "זו שגיאה", הוסיף (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר 'הבית היהודי' שר החינוך נפתלי בנט תקף בצהריים (שני) בפתח ישיבת הסיעה את יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וכינה את התנהגותו ילדותית והזהיר כי המשחקים האלו יובילו לבחירות.

"המפלגות צריכות להחליט רוצים ממשלה או לא רוצים ממשלה", אמר בנט, "ההתנהלות שלכל אחד יש את הפינוקים שלו, היא התנלהות בלתי אחראית, מניסיוני זה מה שמפרק ממשלות, לא הדברים הגדולים, הדברים הקטנים".

בנט המשיך ואמר כי "גם אנחנו הצבענו על הרבה דברים שאנחנו לא אוהבים, אין פה אחד בחדר שאוהב את חוק מס על דירה שלישית, אין פה אחד בחדר שלא מבין את המשחק של חוק עונש מוות שהוא לא רלוונטי בכלל כי מי שרוצה עונש מוות רק צריך לדרוש אותו היום. אז מה, אנחנו לא מצביעים איתם? מצביעים איתם.

"אין פה אחד בחדר שמת על חוק ההמלצות אבל יש אחריות, לליכוד היה חשוב חוק ההמלצות, לאיווט היה חשוב חוק עונש המוות כביכול, למרות שהוא יכול היום לבקש עונש מוות, לכל אחד חשוב, לנו חשובים דברים אמיתיים, יש לנו אפיון, כמפלגה אנחנו נלחמים על דברים אמיתיים ולא על קשקושים".

בנט המשיך ותקף את ליברמן ואמר כי "אני מצפה גם מאיווט גם מדרעי גם מכחלון גם מראש הממשלה, מכולם. רוצים? אפשר תמיד ללכת לבחירות, אני חושב שזו שגיאה, הממשלה היא טובה, אנחנו רק היום עסקנו בעניין הבדואי, נושא כאוב שלא טופל. כל התחומים בזינוק".

בנט הזהיר כי "אם ימשיכו לשחק את המשחקים הילדותיים האלה ולהתנהל בצורה בלתי אחראית, זה מה שיפרק את הממשלה וניגש לבחירות, אנחנו לא פוחדים מזה. זה טוב למדינת ישראל לגרור לבחירות של מילארדים? לא. ימשיכו לעשות את זה - זה מה שיקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר