חילופי מקומות ב'יהדות התורה' בגבעת זאב

על פי הסכם הרוטציה שנחתם בטרם הבחירות המקומיות האחרונות בגבעת זאב, יחליף נחום גליס את רפאל מזרחי ויכהן כחבר מועצה לצדו של שלמה בריזל שנותר בתפקיד (חרדים)

נחום גליס בבית הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל (צילום: באדיבות המצלם)

פנים חדשות: במועצה המקומית גבעת זאב התקיים בחמישי האחרון חילופי גברא בין רפאל מזרחי לנחום גליס במסגרת הסכם שנחתם לפני הבחירות הקודמות סוכם שגליס ימונה לחבר מועצה מטעם דגל התורה בשנה האחרונה של הקדנציה וכאמור ההסכם קוים.

נחום גליס ניהל את הלשכה לפניות הציבור של דגל התורה בגבעת זאב וריכז עשרות פניות של הציבור ודאג לטיפולם המהיר במחלקות המועצה. בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר גליס שהוא ער כבר שנים לבעיות של הציבור בגבעת זאב כישוב חדש שמקבל את הציבור החרדי. "הקשר עם ראש המועצה מר יוסי אברהמי הוא מהטובים שידענו ודלתו תמיד פתוחה ואנו מקווים שנצליח בשנה הקרובה לדאוג לרווחת הציבור בכל התחומים. כמנהל הלשכה לפניות הציבור של דגל התורה אני מקבל לא רק פניות מהשכונה החדשה אלא אף מהישנה. בל נשכח שבבחירות האחרונות דגל התורה הכפילה את כוחה בגבעת זאב ומסתמן שבבחירות הקרובות נכפיל שוב בעבודה נכונה ובשיתוף כל הקהילות. עם כניסתי לתפקיד נפגשתי עם רבני כל הקהילות וקיבלתי את ברכתם וסכמנו על שיתוף פעולה ובימים הקרובים אכנס את סניף דגל התורה ויחדיו נעבוד למען הציבור בגבעת זאב ע"מ לקדש שם שמים".

בגבעת זאב מכהן כהיום ראש המועצה יוסי אברהמי שקיבל בבחירות האחרונות את ברכתם של מועצת גדולי התורה ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל ובקואליציה שלו חברים 7 חברים מתוך 11 כשליהדות התורה שני נציגים שלמה בריזל נציג של חסידות קרלין וכאמור נחום גליס נציג כל הקהילות בגבעת זאב מטעם דגל התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר