280

משקפיים בחינם? אל תחכו יותר מדי זמן

עם תום השנה הלועזית, אתם זכאים למשקפיים חדשים חינם ברשת 280. רגע, באמת חינם? כן. איך, איפה, ומתי ואיזו קופות חולים משתתפות. כל הפרטים (צרכות, שיווקי)

משקפיים בחינם ברשת 280. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בדיקת עיניים שגרתית הפכה להפתעה של ממש.

רופא העיניים קבע שיענקי זקוק למשקפיים, והמליץ להוריו לפנות לרשת 280, המשתלמת ביותר, בה ניתן להשיג משקפיים באיכות גבוהה ובחינם ממש. "פעם בשנה מגיע לך לקבל משקפיים בחינם", חייך אז הרופא "אל תשכח לנצל את זה!".

יענקי פנה עם הוריו ל-280, רכש משקפיים איכותיות לפי טעמו, ומשקיבל אותם נהנה להרכיבם. אך לצערם של הוריו, כבר ביום הראשון הניחם על גדר ברחוב ואיבד אותם.

לשמחתם הרבה, התברר בהגעה החוזרת לרשת 280, כי הזכאות לחבר מאוחדת וכללית מתחדשת מידי שנה, כך ששנת 2017 שהחלה ימים ספורים קודם לכן, מזכה אותם במשקפיים נוספים בחינם!

כעת, שנה לאחר המקרה הזה, ממתין יענקי לזכאות החדשה למשקפיים בחינם. אמנם, הוא מרוצה מהמשקפיים שיש לו, אבל איך אמר הרופא? פעם בשנה מגיע לך לקבל משקפיים בחינם, אל תשכח לנצל את זה!

גם אם מימשת כבר את הזכאות למשקפיים בחינם, וגם אם לא: עם תום השנה הלועזית ,כולם זכאים למשקפיים בחינם: כל חברי מאוחדת שיא וכללית פלטינום, עד גיל 18. חברי מאוחדת בסניפים בירושלים, בבני ברק, בבית שמש, בביתר עילית, באשדוד ובנתיבות, וחברי כללית בסניף כנפי נשרים בירושלים.

יש לציין כי גם חברי מכבי זכאים למשקפיים בחינם בכל שנה מהקנייה הקודמת. בסניפים: בני ברק, בית שמש וירושלים - נחום 10.

אל תתנו למשקפיים בחינם לחכות לכם מידי הרבה זמן. היכנסו וקחו, זו הזכאות שלכם!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר