הזדמנות אחרונה: המכירה הסינית עד חמישי בחצות

בתום מספר שבועות אינטנסיביים בהם נרשמה התעניינות גבוהה והתגייסות מוחלטת למכירה הסינית הגדולה למען מפעלותיו הרב דוד גרוסמן להרחבת הפעילות להצלת ילדי ישראל, השבוע זה קורה: בחצות הלילה של יום חמישי הקרוב, אור לי"ח טבת תשע"ח, ייסגרו מוקדי המכירה לקראת עריכת הגרלת המכירה הסינית הגדולה (צרכנות, שיווקי)

קטלוג המכירה הסינית. (צילום: יחצ)

אלפים רבים כבר רכשו כרטיסים למכירה הסינית ובמוקד המיוחד למען מפעלותיו של הרב יצחק דוד גרוסמן ומציינים כי בימים אלו זו ההזדמנות האחרונה להצטרף למכירה הגדולה, בה יוגרלו פרסים יקרי ערך לתומכים שייהנו גם מהזכות העצומה של התמיכה בפעילות החשובה והמבורכת.

המכירה הסינית מתקיימת תחת הכותרת "בקרוב אצלך" הינה מפתיעה בהיקפה וחדשנית, ובמסגרתה הופץ קטלוג מהודר המציע עשרות רבות של פרסים מפתיעים ויוקרתיים למשתתפים במכירה הגדולה – והיא מציעה מגוון אפשרויות הצטרפות ותמיכה.

אל המכירה הסינית הגדולה למען מפעלותיו של הרב גרוסמן הצטרפו השנה גם עשרות רבות של חברות ועסקים שיעניקו פרסים יוקרתיים למשתתפים המבצע – בהם רכב שברולט טראוורס 2018 שמונה מקומות מתנת חברת 'קפיטל מוטורס', מטבח חלומי יוקרתי מתנת חברת 'קיטשנס', שיפוץ כללי לדירה מתנת חברת 'קרמיק ארט' ושורה של פרסים נוספים שיימכרו במכירה גדולה ויוצאת דופן, בהיקף אשר לא נראה כמותו זה זמן רב.

ההשתתפות במכירה הסינית המיוחדת תאפשר גם לכלל הציבור להיות שותפים מלאים בפעילות הבורכת מיסודו של הרב גרוסמן, בבחינת "כל המציל נפש אחת מישראל מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא". המכירה המיוחדת זוכה לתמיכה נלהבת של גדולי ישראל שליט"א שאף קבעו כי ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה במכירה הסינית המיוחדת גם מכספי מעשר.

לרכישת כרטיסים 02-565-9090 או באתר sinit.org.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר