מבוכה ל'אפל'

החנות החדשה והמדליקה לא לקחה את השלג בחשבון

חברת אפל פתחה חנות חדשה בשדרות מישיגן מעל לנהר, בעיצוב מדליק וחדשני אלא שהשלג הרב שיורד שם לא נלקח בחשבון, מה שמאלץ את החברה לסגור את החנות (דיגיטל)

העיצוב החדש של חנויות אפל (צילום: שאטרסטוק)

לפני כחודשיים השיקה חברת אפל את חנות הדגל החדשה שלה בשיקגו בחגיגות כמו שרק היא יודעת אך בסוף השבוע התברר כי החנות סובלת מבעיה קטנה: היא פשוט לא תוכננה נכון.

מאט מאלדרה, בעל בלוג אופנה ידוע, יצא לטיול בעיר ודיווח ברשת כי סביב הסניף החדש של אפל סטור שנמצא מעל נהר שיקגו, נחסמו המדרכות והמדרגות הציבוריות בסרטי זירת פשע צהובים, והכניסה התחתונה לחנות נחסמה על ידי שלט: "היזהרו ממפולות שלג וקרח".

מסתבר שהחנות שעוצבה בהשראת צורת המסך של המחשב הנייד האגדי של החברה, מקבוק אייר, לא התמודדה כל כך טוב עם שלג שניתך על הגג שלה – ובשיקגו ממוצע השלג השנתי גבוה ב-37% משאר ארה"ב, עם 89.5 ס"מ לעומת הממוצע הארצי של 65.5 ס"מ. למרות הנתונים האלה, בגג הדקיק העשוי סיבי פחמן אין תעלות ניקוז, ומפולות שלג וקרח סיכנו את העוברים והשבים סביב השוליים.

(צילום: שאטרסטוק)

מבקר הארכיטקטורה של העיתון שיקגו טריביון שמשרדיו שוכנים מול החנות המפוארת כתב בתגובה כי בניינים רבים בשיקגו ובכלל אינם מסוגלים להתמודד עם שלג וקרח, כך שלא מדובר בחוסר התחשבות קיצוני מצד אפל בתנאי הסביבה.

מעבר לכך, הוא פנה לדובר אפל, ניק ליהי, שהבהיר לו שחברת האדריכלות שעיצבה את החנות – פוסטר ושות' הלונדונית – דווקא כן חשבה על מה שיקרה בחורף, כשיירדו משקעים על הגג. "לגג יש מערכת חימום מובנית. היא היתה צריכה קצת כיוונון ותוכנתה היום מחדש", הוא הסביר. "אנו מקווים כי זו בעיה זמנית"

החנות החדשה הינה אחת מארבע החנויות הראשונות בעולם עם עיצוב חדש, שקוף לחלוטין, שמיועדות לשמש מעין טיילת עם אירועי הדרכה על מוצרי אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר