טור מיוחד

שבת ישראלית // הרב ישראל גליס

הגיע הזמן להגיד לשומר הברים ומועדון לילה שיש לו מפלגה קטנטנה ושיפסיק להלך עלינו אימים. השר בלי בטחון לא הבעיה שלנו. הבעיה שלנו היא - ההסברה לחילונים (מאמרים)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מנדי הכטמן - פלאש 90)

הגיע הזמן להגיד לשומר הברים ומועדון לילה שיש לו מפלגה קטנטנה ושיפסיק להלך עלינו אימים.

אתם זוכרים שהוא הבטיח לחסל את הצורר מעזה ברגע שיפול טיל אחד?

זה שהוא חבר של הרב אריה דרעי, עוד לא אומר שהוא צריך להילחם בשבת, בגיור, ועוד. אם שכחתם הוא הגיע מרוסיה הסובייטית ממדינה שלחמה בדת וביהדות.

בשנות השביעים עלו לארץ גויים שהוא מייצג אותם אבל הם הולכים ונעלמים, גם המפלגה שלו הולכת ונעלמת מהמפה הארצית, כך שהשר בלי בטחון לא הבעיה.

הבעיה היא ההסברה, בהתקפה בכלי התקשורת החילונים או במאמרים בעיתונות החרדית, לא נשכנע איש בצדקת דרכינו.

הגיע הזמן ששר הפריפריה והפנים יפריש מתקציבי הענק שיש בידו למערך הסברה ויצטרפו אליו יהדות התורה ואחרים כדי לפתוח במתקפת הסברה ולעזור לארגונים שעוסקים בקירוב.

שכחתם, הצבעתם על יהדות התורה והשבת בבחירות הבאות, תצביעו יהדות התורה והכסף.

מה שנשאר לנו המצביעים לפתוח בכל בוקר את ארבעת העיתונים היומיים ולקרוא שמאן דהוא שיושב בכיסאו בכנסת מאיים או צורח רע ומר על הנעשה בארץ ישראל ומפרסם בעיתונו את מה שאמר שם וטופח על עצמו על השכם - 'אמרתי להם איך הם נראים'.

בכל מהדורת יומן חדשות עולה מאן דהוא ומסביר שאנו דואגים למדינה יהודית ונילחם בכל הכוח כי זה ההסכם הקואליציוני וממולו עולה נציג הבטחון שומר הברים שלנו שאין הסכם כזה.

אז אתם מבינים שזה לא הדרך, אולי הגיע הזמן לכנס את בעלי המרכולים בארץ לעצרת התעוררות ולטכס עצות איך לארגן שהחילונים יבינו מה המשמעות של שבת יהודית, תדברו עם ראשי ערכים, אילת השחר ועוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר